וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין ינסו למנוע מרם עמנואל לחגוג בכותל

יהושע בריינר

26.5.2010 / 7:00

פעילי ימין בארץ מתכננים לעשות ככל שביכולתם להפריע לחגיגותיו של ראש סגל הבית הלבן המבקר עם משפחתו בישראל. כעת מנסים הפעילים למנוע את חגיגותיו בכותל

אחרי ששלחו שליחים לנסות ולמצוא אותו באילת, ולאחר שהצליחו למנוע ממנו מלהגיע לכותל המערבי, איתרו פעילי הימין את המיקום החדש בו מתכנן ראש הסגל בבית הלבן רם עמנואל לחגוג את בר המצווה של בנו עכשיו, הם עושים כל שביכולתם על מנת למנוע את קיומה. אתמול נודע למספר פעילים בימין כי עמנואל מתכנן להגיע בימים הקרובים למתחם הכותל הדרומי, המכונה גם מרכז דוידסון שסמוך לכותל המערבי ולחגוג במקום עם בנו וחברים. אלא שלטענת הפעילים, למקום אין רישיון עסק, מה שאוסר על קיום ארוחות במקום, כפי שמתכנן עמנואל.

אתמול פנו הפעילים לראש עיריית ירושלים ניר ברקת ומחו נגד קיום האירוע בטענה כי חגיגות עמנואל במקום לא יהיו חוקיות. הפעילים אף איימו לעתור לבג"ץ אם האירוע יאושר. כיום מקיימת התנועה הקונסרבטיבית תפילות במקום, וככל הנראה האירוע של עמנואל מתוכנן להתקיים דרכם. "אנחנו נעשה הכול בכדי שעמנואל יבין ויפנים שהוא לא רצוי במדינת ישראל", אומר איתמר בן גביר. "כמי ששלטון החוק יקר ללבו, אני מרגיש שזו חובתי לפנות בדרישה לעירייה ולהתריע בפניהם כי אם יתקיים האירוע במרכז דודיסון נעתור לבג"ץ. חוק הוא ואי אפשר לעשות קיצורי דרך, גם לא לרם עמנואל".

מנכ"ל החברה לפיתוח מזרח ירושלים ומי שמופקד על הפעלת מרכז דוידסון גדעון שמיר סירב לאשר כי עמנואל אכן אמור לחגוג בר מצווה במקום ואמר בתגובה כי "מדובר במקום תפילה על פי החלטת הממשלה ואין צורך ברישיון עסק שכן במקום מתקיימות רק אירועי תפילה. איננו מאפשרים לקיים סעודות במקום, והתנועה הקונסרבטיבית היא המתאמת את התפילות במקום ולא אנחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully