וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל האוויר תקף מטרות ברצועת עזה

רמי שני וניר יהב

26.5.2010 / 8:20

בתגובה לירי הקסאמים ופצצות המרגמה אמש תקף צה"ל מנהרות. הפלסטינים דיווחו כי 15 בני אדם נפצעו כתוצאה מהתקיפות, ארבעה מהם קשה

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

מטוסי חיל האוויר התקיפו הלילה (רביעי) מטרות ברצועת עזה. על פי דיווחים פלסטיניים כ-15 בני אדם נפצעו כתוצאה מההתקפות בבית חנון שבצפון הרצועה, ביניהם ארבעה באורח קשה. מדובר צה"ל נמסר כי המטוסים התקיפו מנהרות בדרום הרצועה ובצפונה שמחפרו כקילומטר מגדר המערכת, אך בעזה מדווחים כי יעד התקיפה כלל גם מחנה אימונים של הזרוע הצבאית של חמאס - גדודי עז א-דין אל-קסאם.

עדי ראייה מסרו כי נגרם נזק כבד למסגד עומאר בן אל-חטאב הסמוך למחנה האימונים כמו גם לבתים נוספים בסביבה. בנוסף דיווחו מקורות פלסטינים בחאן יונס שחיל האוויר שיגר ארבעה טילים לעבר נמל התעופה הבינלאומי בעיר רפיח בדרום רצועת עזה. עדי ראייה מסרו עוד כי מספר דקות לאחר התקיפה בבית חאנון נכנסו מספר טנקים ישראלים לאזור על מנת לבצע סריקה. הם דיווחו כי הטנקים ירו לעבר בתי התושבים אך לא דווח על נפגעים.

לדברי צה"ל התקיפה מהווה תגובה לירי של רקטות קסאם ופצצות המרגמה אמש לשטח ישראל. בערב שוגרו שתי רקטות קסאם לעבר מערב הנגב, אך הן התפוצצו בצד הפלסטיני של גדר המערכת, סמוך לשער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

קודם לכן התפוצצו שתי פצצות מרגמה בשטחים פתוחים במועצה האזורית חוף אשקלון.לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית, חטיבות סלאח א-דין, לקחה אחריות לירי, והודיעה, כי שיגרה שתי פצצות מרגמה לעבר כוחות צה"ל שפעלו בצפון רצועת עזה.

אמש התפוצץ גם מטען גדול בצפון הרצועה. פיצוץ עז נשמע בבוקר סמוך לגדר המערכת בשטח רצועת עזה, סמוך לנתיב העשרה. מבדיקה ראשונית עלה, כי ככל הנראה מדובר במטען גדול שהוטמן בתוך עגלה. תושבי נתיב העשרה סיפרו לוואלה! חדשות כי הפיצוץ נשמע בעוצמה חזקה, והרעיד את בתי היישוב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

(עדכון ראשון: 01:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully