וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה חזרתם של האב והתאומים מהודו

פנחס וולף

25.5.2010 / 20:46

משרד הפנים אישר את הגעתם לישראל מהודו של דן גולדברג והתאומים שנולדו לו. לפי ההערכה הם ישובו לארץ כבר בסוף השבוע הקרוב

משרד הפנים אישר הערב (שלישי) את הגעתם מהודו של האב דן גולדברג ושני התאומים שנולדו לו, איתי ולירון. ההערכה היא שהם ישובו לארץ כבר בסוף השבוע הקרוב. כניסת התינוקות לארץ נמנעה עד כה בשל סירובו של שופט בית המשפט לענייני משפחה בירושלים לאשר בדיקת אבהות שגרתית לאב. הבדיקה נועדה לאפשר הענקת אזרחות ישראלית לתינוקות שנולדו לגולדברג, אב הומוסקסואל, באמצעות אם פונדקאית.

גולדברג ושני ילדיו הקטנים תקועים כבר כמעט חודשיים בהודו, לאחר ששופט בית המשפט לענייני משפחה בירושלים פיליפ מרכוס, דחה את הבקשה לבצע בדיקת אבהות, בטענה שאין לו סמכות לתת צו מסוג זה. ערעור שהוגש בחודש שעבר לבית המשפט המחוזי בבירה על החלטתו של מרכוס התקבל, אך התיק הוחזר למרכוס כדי שידון מחדש בבקשה לאחר שימונה אפוטרופוס שידאג לאינטרסים של הילדים.

לפני שבוע פנה ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר הפנים ויו"ר ש"ס אלי ישי וביקש ממנו למצוא דרך חוקית להשיבם מהודו לישראל. "צריך למצוא פתרון בהקדם למקרה אנושי זה", אמר נתניהו. בשבוע שעבר הפגינו עשרות בני אדם מול משרד ראש הממשלה בירושלים בקריאה לאפשר לגולדברג ולילדיו להגיע לישראל לביצוע הבדיקה. אחיו של גולדברג אמר לוואלה! חדשות: "יש לי אח שנמצא בהודו, והוא מבחינתי כלוא שם בגלל שלטונות ישראל על ביורוקרטיה שלא במקומה. דן נמצא כרגע עם ארנון בן זוגו שהגיע להודו כדי לסייע לו, והוא נמצא במצב קשה ומרותק למיטה. דן בעצם דואג עכשיו לשלושה, לתינוקות ולארנון", אמר האח.

גוסטבו מטיאס פרנקו אשר הפיק את אירוע ההתרמה למען החזרתם של גולדברג והתאומים ארצה שנערך בשבוע שעבר אמר לוואלה! חדשות כי "זה ממש משמח אותי לשמוע שזה מה שקורה. זה קצת עצוב שהיה תהליך כזה ארוך וזה היה אבסורד שהדבר הזה קרה מלכתחילה. אם הם באמת חוזרים אני מאושר לדעת שהם באים ארצה, טיפה באיחור אבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully