וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אב ובנו מהדרום התעללו מינית בילדים

רמי שני

25.5.2010 / 21:07

המשטרה חושדת כי בכיר במוסד חינוכי תורני במושב בדרום ובנו ביצעו במשך שנים מעשים מגונים בילדים ונערים. האב שוהה בימים אלה בחו"ל ואילו הבן נעצר

משטרת לכיש עצרה היום (שלישי) גבר מאזור הדרום, שחשוד כי ביצע עם אביו מעשים מגונים ועבירות מין בילדים. האב שנמצא בימים אלה בחו"ל, חשוד שביצע את המעשים במהלך 20 שנה. לפי החשד, השניים קשורים לביצוע עבירות שונות ביותר מ-20 ילדים ונערים בני 7-15 במוסד חינוכי במושב שבו הם מתגוררים. האב שנמצא כאמור בימים אלה בחו"ל נחשב לדמות ציבורית ידועה במושב וכעת פועלת המשטרה להוציא כלפיו צו הסגרה. הבן יובא מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון.

לפי החשד, האב ובנו התגפפו עם הקטינים וביצעו בגופם מעשים מגונים. עוד חושדת המשטרה כי האב, לו מיוחסות מרבית העבירות, ניצל את מעמדו כבכיר במוסד החינוכי ואת חוסר הישע שבו היו נתונים הילדים והנערים על מנת לבצע את המעשים.

המשטרה החלה בחקירת המקרים לאחר שאחד מאנשי המושב דיווח על החשדות לרכז המודיעין באזור. בעקבות החקירה הגיעו חוקרי ימ"ר למעורבים שבהם בוצעו לפי החשד המעשים. במשטרה חושדים כי במשך מספר שנים, נשמר קשר השתיקה בין הילדים הלומדים במוסד החינוכי ובמושב שבו הוא ממוקם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully