וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ חסון פיזר במליאה "שטרות" - והורחק

פנחס וולף

25.5.2010 / 18:38

ח"כ יואל חסון ניצל את העובדה שרה"מ נדרש להשתתף בדיון במליאת הכנסת ופיזר במהלך נאומו שטרות עם דיוקנו של נתניהו. רה"מ הגיב בגיחוך: "חלק מהאופוזיציה הולך ומצהיב"

ערוץ הכנסת

(באדיבות ערוץ הכנסת)

ח"כ יואל חסון (קדימה) פיזר הערב (שלישי) שטרות עם דיוקנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, במהלך נאום במליאת הכנסת. נתניהו עצמו משתתף בדיון לפי דרישת 40 חברי כנסת. חסון שלף במהלך נאומו את השלט דמוי כסף בשווי 200 שקלים של משחק "מונופול". בכיתוב של השלט צוין "ביביפול" ו"ביבי קונה הישרדות בכסף שלנו".

בתגובה הורה יו"ר הכנסת ראובן ריבלין להוציא את ח"כ חסון מהמליאה. חסון המשיך לפזר את השטרות גם בירידתו מדוכן הנואמים ובתגובה קרא סגן האוצר יצחק כהן (ש"ס) לעבר ספסלי קדימה: "איפה הגננת ציפי?". יו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין אמר בתגובה: "מעשה ברמה של גן ילדים".

ראש הממשלה התייחס בנאומו לדברים ואמר כי "הדיון נפתח בדברים של ח"כ זאב בוים שביקר בצורה נוקבת. אני לא מסכים עם הביקורת הזאת אך יכולתי לחדד את העובדה שהיא היתה ביקורת מכובדת. אני לא מתפלא, ח"כ בוים הוא ח"כ מנוסה והוא מבטא את דבריו בדרך רצינית שאפשר להתייחס אליה. אין ספק שהיום ראינו שחלק מהאופוזיציה הולך ומצהיב ומגלה רעננות של נעורים".

עוד אמר נתניהו כי "אני רוצה לומר לכמה מחברי הכנסת הצעירים על עצה שקיבלתי כשהייתי חבר כנסת צעיר. אתה רוצה להיכנס לפוליטיקה, זו בחירה לא פשוטה, אבל אני נותן לך עצה אחת: אל תעסוק בהתקפות אישיות. אל תעסוק בהתקפות לגופם של אנשים, אלא דבר לגופם של דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully