וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט נחקר בפרשת הולילנד במשרדי יאח"ה

25.5.2010 / 7:50

אחרי תקופה ארוכה בה עלה החשד כי רה"מ לשעבר קיבל שוחד בעת שכיהן כראש העיר ירושלים, הגיע הבוקר אולמרט במכוניתו למשרדי יאח"ה שם ייחקר באזהרה במשך מספר שעות כאזרח מן השורה. זוהי הפעם הראשונה שאולמרט מגיע לחקירה במשרדי יאח"ה, החקירות בעבר בוצעו במעון רה"מ

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הגיע הבוקר (שלישי) סמוך לשעה שמונה, למשרדי החקירות בלוד של יאח"ה (היחידה הארצית לחקירות הונאה) שם הוא נחקר באזהרה לראשונה כאזרח מן השורה. אולמרט יישאל על ידי החוקרים על מעורבותו לכאורה בפרשת הולילנד. זוהי הפעם הראשונה שבה אולמרט נחקר במשרדי יאח"ה, לאחר שאת חקירותיו הקודמות ביצעו החוקרים במעון ראש הממשלה. אולמרט צפוי להיחקר במשך כמה שעות.

במסגרת החקירה יישאל אולמרט לגבי שוחד שקיבל לכאורה בעת שכיהן כראש העיר ירושלים. לפי החשד, אולמרט קיבל שוחד בתמורה לקידום פרויקט הנדל"ן הולילנד בבירה. בשלב זה לא ידוע האם הוא ייעצר.

יועץ התקשורת של אולמרט אמיר דן מסר בתגובה, כי חקירת אולמרט תאפשר לו להתייחס לראשונה "לטענות המופרכות נגדו". דן אמר לוואלה! חדשות כי "ראש הממשלה לשעבר מר אהוד אולמרט זומן הערב על ידי המשטרה לחקירה שתיערך מחר בבוקר במשרדי יאח"ה. לאחר שישה שבועות של הדלפות מופרכות וחסרות בסיס, התפנתה סוף סוף המשטרה לבדוק את הטענות עם אולמרט עצמו, ויתאפשר לו לראשונה להתייחס לגופן של טענות".

דן המשיך וטען, כי "אולמרט הבהיר מפורשות יותר מפעם אחת כי מעולם לא הוצע לו שוחד וכי מעולם לא לקח שוחד, לא במישרין ולא בעקיפין". בנוסף, הוא מתח ביקורת על התנהלות המשטרה במקרה ואמר כי "עצוב מאד, שהמשטרה מדליפה את עצם ההזמנה לחקירה והופכת את העניין כולו להצגה.

מהמשטרה נמסר כי "בהמשך לפרסומים בנושא פרשת הולילנד, אנו מדגישים פעם נוספת כי אין בכוונתנו להתייחס לפרסומים השונים הנוגעים לפרשה, כפי שנהגנו לכל אורכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully