וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה ערך תרגיל של תקיפת מוצב ישראלי

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

25.5.2010 / 8:57

בזמן שבישראל נערך תרגיל העורף הגדול, בחיזבאללה ערכו אתמול תרגיל של תקיפת מוצב ישראלי. התרגיל דימה את ההתקפה שקדמה לחטיפת שני חיילי צה"ל ב-2006

כשבישראל מתרגלים את העורף במסגרת "נקודת מפנה 4" ומהצד השני גם ארגון החיזבאללה לא שוקט על שמריו ונערך לעימות הבא.

במסגרת התרגיל שמקיים בימים אלו ארגון חיזבאללה בדרום לבנון, הוא התאמן אתמול על השתלטות על מוצב ישראלי בדומה להתקפה שקדמה לחטיפת שני חיילי צה"ל, אהוד גולדווסר ואלדד רגב, בשנת 2006 – כך דיווח הבוקר (שלישי) העיתון הלבנוני "א-ספיר". על פי הדיווח, התרגיל של חיזבאללה נערך אתמול באזור ואדי א-סיל בבעלבק. בתרגיל השתתפו כוח צבאי של חיזבאללה וצפו בו שר החקלאות מטעם חיזבאללה, חוסיין אל-חאג' חסן, ראשי ערים ומנהיגים פוליטיים מקומיים.

בתום התרגיל, שארך 90 דקות, אמר השר אל-חאג' חסן כי לבנון נחושה להשיב לעצמה את תהילתה "בכוח הצבא וההתנגדות ובאמצעות כוננות של אותם כוחות שהתחזקו מאז מלחמת לבנון השנייה שאירעה בקיץ 2006". הוא הבטיח עוד כי חיזבאללה ימשיך להגן על לבנון "בלי היסוס וחשש. מי שצריכה לחשוש היא ישראל".

ביום שישי אמר בכיר חיזבאללה ומפקד גזרת הדרום בארגון, נביל קאוק, כי אלפי לוחמי הארגון פתחו באימון בדרום לבנון שייערך במקביל לאימון של צה"ל. קאוק קרא לפעילי הארגון "להישאר בשיא הכוננות בתגובה לתרגילים הישראלים". הוא ציין עוד כי "אלפי הלוחמים של חיזבאללה לא יגיעו לקלפי להצביע בבחירות המוניציפאליות ביום ראשון בשל הכוננות".

  • עוד באותו נושא:
  • חיזבאללה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully