וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת היופי של מצרים לא רוצה להיות יפה וטיפשה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

24.5.2010 / 18:04

לדברי יארא נעום, היא דחתה הצעות רבות שקיבלה להשתתף בסרטי קולנוע ובתוכניות טלוויזיה. הסיבה: היא רוצה לקבל תפקידים בזכות כישרונה ולא בגלל יופיה

מלכת היופי של מצרים לשנת 2008, יארא נעום, מקבלת הצעות רבות להופיע בטלוויזיה ובקולנוע, אך את כולן היא דוחה על הסף. מדוע? משום שהיא רוצה שיתנו לה תפקידים בשל כישרונה ולא בשל יופיה. בשיחה עם אתר החדשות של "אל-ערביה" סיפרה נעום שקשה לה להיות חלק מהדוגמניות היפהפיות שמקבלות תפקידים בסרטים "גסים ומיניים, המעוררים את היצרים של הצעירים" ושהיא מעדיפה לעבור את הדרך הארוכה ללבו של הציבור המצרי. "הכישרון הוא הדרך שלי לתהילה", אמרה.

יארא נעום מלכת היופי של מצרים. Miss Universe L.P., LLLP, Darren Decker, HO, AP
יארא נעום מלכת היופי של מצרים/AP, Miss Universe L.P., LLLP, Darren Decker, HO

"הוצעו לי עבודות רבות", סיפרה נעום. "הציעו לי להופיע בטלוויזיה ובסרטי קולנוע ביחד עם כוכבים גדולים מאד, אולם דחיתי את כל ההצעות. חשתי שרצו שאופיע באותם סרטים כדי לפתות ולא בשל כישרון כלשהו. רבים מהאנשים הקרובים אליי אמרו לי שאיבדתי הזדמנויות רבות מאד, אבל אני ממש לא מתחרטת על כך. אני עומדת על כך שהציבור צריך להכיר אותי בזכות הכישרון שלי ולא בזכות שום יכולת אחרת שלי".

נעום, שהגיעה ממשפחה שמרנית, סיפרה עוד בראיון כי בהתחלה משפחתה בכלל סירבה שתשתתף בתחרות מלכת היופי, משום שהמתמודדות נאלצות ללבוש בגדי ים. "בסופו של דבר התעקשתי והצלחתי לשכנע אותם לאפשר לי להשתתף", אמרה. מאז, היא מספרת, נוהגת אמה ללוות אותה לכל נסיעה או צילום. "אני רגועה רק כשאמי איתי, כי אני סומכת לגמרי על שיקול הדעת שלה", הוסיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • מצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully