וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיקות הוכיחו: מלחיץ לחיות בתל אביב

אריאל נוי

24.5.2010 / 17:18

פקקים, זיהום, דו"חות חניה, שכר דירה מטורף, צפיפות ורון חולדאי - לתל אביבים יש סיבות רבות להיכנס ללחץ. בדיקות שנערכו היום ברציפי רכבת ישראל העלו: שיעור הסובלים מלחץ דם בת"א גבוה ב-10% בהשוואה לשאר הארץ

עוז מרון

(צילום:עוז מרון, עריכת וידיאו: גדי וינסטוק)

מה מלחיץ את תושבי תל אביב? בסיכום יום הבדיקות ללחץ דם שנערכו היום (שני) ברציפי רכבת ישראל, במסגרת יום המודעות הבינלאומי למניעת יתר לחץ דם, נמצא כי 35% מתוך 500 נבדקים, סובלים מיתר לחץ דם. בתל אביב שיעור הסובלים מיתר לחץ דם הגיע ל45%.

יו"ר החברה ליתר לחץ דם, פרופ' יהושע וייסגרטן, אמר כי "נתונים אלה תואמים את הסטטיסטיקה העולמית ומראים ששליש מהאוכלוסייה בעלי לחץ דם גבוה. לפיכך, על כל האוכלוסייה להיבדק, ואם נמצא שלחץ הדם גבוה יש לטפל בהתאם . אני קורא לציבור להיבדק, לטפל ולעצור את הרוצח השקט בהקדם האפשרי".

לדברי וייסגרטן, ניתן לטפל ביתר לחץ דם, והטיפול העיקרי הוא בעיקר טיפול מניעתי. "אני מדגיש כי חשוב לטפל ביתר לחץ דם בזמן באמצעות שמירה על אורח חיים בריא והתמדה בטיפול התרופתי", אמר. "מטופלים רבים שידוע כי סובלים מהבעיה אינם מתמידים בטיפול, לחץ הדם שלהם יוצא מאיזון והם נחשפים לסיבוכים אליהם מוביל יתר לחץ דם".

  • עוד באותו נושא:
  • לחץ דם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully