וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "על הרשות לבחור אם פניה לשלום"

24.5.2010 / 14:40

ראש הממשלה התייחס בישיבת סיעת הליכוד לניסיונות הפלסטינים לסכל את קבלת ישראל ל-OECD. "זה מנוגד לרוח השלום ולהסכמי השלום"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) בישיבת סיעת הליכוד בכנסת, לניסיון הפלסטינים לסכל את קבלת ישראל לארגון ה-OECD. לדבריו, "הרשות הפלסטינית התנגדה עד הרגע האחרון לקבלתה של ישראל, למרות העובדה שבשנה האחרונה הורדנו מאות מחסומים, כדי לאפשר יותר חופש תנועה ופעילות מסחרית בשטחים ופעלנו לעודד השקעות בתחומי הרשות".

נתניהו הוסיף כי "ההתנגדות הפלסטינית לכניסתה של ישראל לארגון היא מנוגדת לכיוון שאנחנו חותרים אליו, של הרחבת השלום, הכלכלי והמדיני, שמבוסס על שיפור חייהם של אזרחי ישראל ושל הפלסטינים. אנחנו מזהים את המגמה הזו גם על ידי התבטאות של בכירים בממשלה הפלסטינית, שקוראים לסלק את ישראל מהאו"ם".

לדברי ראש הממשלה, "כשהפלסטינים עושים צעדים שפוגעים באוכלוסיה שלהם, ברמת החיים שלהם, זה מנוגד לרוח השלום ולהסכמי השלום. הרשות צריכה לבחור האם פניה לשלום ולשיפור רמת החיים או להמשך הניגוח והנצחת המאבק. פניה של ישראל לשלום, להגיע להסדר אמיתי שנותן ביטחון והעלאת רמת החיים. אני מקווה שהרשות תבחר בדרך הנכונה בזמן הקרוב ביותר" .

נתניהו אמר עוד כי בכוונתו לנסוע לפריז עם שר האוצר יובל שטייניץ ועם שרים נוספים. "זו הבעת הערכה מצד הקהילה הבינלאומית לכלכלה הישראלית ולהצלחות של ישראל בתחומי הטכנולוגיה והתחרות בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully