וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: איימה להשליך את בנה התינוק מהחלון

איילה חננאל

24.5.2010 / 15:09

אם מיבנה מואשמת כי איימה על בעלה שתזרוק את בנם התינוק מהחלון על מנת לפגוע בו. "יום אחד אני אהיה מסוגלת לזרוק את התינוק מהחלון והוא לא יהיה של אף אחד". האישה ניסתה בעבר לשים קץ לחייה

לבית משפט השלום ברחובות הוגש היום (שני) כתב אישום נגד תושבת יבנה בת 39, בגין איומים להשליך את בנה התינוק מחלון ביתם. האישה נעצרה אתמול ובחקירתה הכחישה את החשדות המיוחסים לה. עם זאת, בתום עימות בינה לבין בן זוגה הוחלט על מעצרה. התינוק, בן שמונה חודשים, הועבר לחסות הרווחה בצו חירום.

מכתב האישום, שהוגש על ידי ענף התביעות במשטרת רחובות, עולה כי בעת ששהו בני הזוג בביתם, איימה האישה על בעלה שתפגע בו. היא הניפה לעברו סיר במטרה להפחיד אותו.

לאחר מכן, איימה האישה על בעלה כי תפגע בבנם המשותף. היא החזיקה את הפעוט כשהוא מחוץ לחלון ביתם ואמרה לבעלה כי "יום אחד אני אהיה מסוגלת לזרוק את התינוק מהחלון והוא לא יהיה של אף אחד".

בנוסף לכתב האישום, הגישה המשטרה בקשה להורות על מעצרה של האישה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה, וכן להורות על הפנייתה לבדיקה פסיכיאטרית. זאת בטענה כי "קיים יסוד סביר לחשד" כי האם תסכן את ביטחון בנה, אביו ואף את ביטחונה שלה. "חשד זה נובע גם מהודאת המתלוננת לפיה בעבר ניסתה לשים קץ לחייה", נטען בבקשה.

עדכון ראשון: 12:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully