וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והיא גם משתחווה בסוף

יועד בר-נוי

24.5.2010 / 10:39

נחשו מי גונב את ההצגה בתיאטרון גשר? הכלבה נאגט מתמכרת לחיי התהילה ואף זוכה לברכתה של אורנה בנאי

הכירו את הכוכבת העולה, הכלבה נאגט נווה. נאגט, כלבת הפלא, משחקת את דמותו של הכלב צ'כוב בהצגה החדשה של תיאטרון גשר, 'שש דמויות מחפשות מחבר' אותה ביים יבגני אריה, לצדם של שחקנים כמו משה איבגי,ישראל (סשה) דמידוב ולוסי דובינצ'יק. לכל מי שהיה ספק, מדובר בסיפור סינדרלה אמיתי. הכלבה התחילה את דרכה בבית מחסה לכלבים עזובים ומאז שאומצה על ידי אביה, ניר נוה היא עברה לעיר הגדולה ומשם הכול היסטוריה.

אך כל זה מתגמד ליד הקפיצה הגדולה. ניר, הבעלים, שמע שמחפשים כלבה שתשחק בהצגה, ומיד שלח את תמונותיה להפקה. כעבור זמן קצר היא הוזמנה לאודישנים בתיאטרון והתקבלה לתפקיד אחרי שכבשה את ליבו של הבמאי. ניר מספר כי השמועות אומרות שהיה כלב אחר בתפקיד, אלא שלאחר שזה החליט יום אחד בהפגנתיות לעשות את צרכיו ליד עמדת הבמאי, משני צידיה - הוא נשלח חזרה לביתו ובגשר פצחו בחיפושים אחר כלב אחר.

נאגט אמנם מאולפת אבל לא נדרשה הכנה מאומצת מדי ותהליך החזרות עם נאגט ערך שבועיים בלבד. כל שעליה לעשות הוא לצעוד לצד השחקנית (נטשה מנור על פי רוב), שלאחר זמן קצר לוקחת אותה על הידיים, לשבת בשקט על ברכיה בעת המונולוג שלה, ולאחר מכן היא מעבירה אותה לשחקן אחר (יבגני טרלצקי) שנושא אותה אל מאחורי הקלעים. הפעולות אמנם פשוטות אבל נאגט מבצעת את תפקידה בחן כובש ובלי בעיות. היא אינה עוצרת במפתיע באמצע הבמה וצועדת לה בגאווה תוך שהיא מובילה את השחקנית למקום המיועד. נאגט התגלתה ככל-כך מוצלחת ומקצועית עד כי הוחלט לתת לה כניסה נוספת לבמה בסוף המחזה. מאחר והיה מדובר בתמונה רועשת במיוחד, עם אינספור גירויים מסביב כמו יריות, מוסיקה רועשת ומסך נופל, היה חשש כי כל ההמולה תגרום לה להיבהל והיא תתחיל לנבוח, ליבב ואפילו לנסות לברוח - אבל נאגט התנהגה למופת, כאילו ברור לה המעמד, ועל כן אף זכתה להשתתף בהשתחוות השחקנים בסיום ההצגה כשהיא עומדת על שתי רגליה האחוריות.

בעליה של הכלבה השחקנית, ניר, החליט כי אם נאגט תראה התנגדות, חשש או בהלה הוא לא יכפה עליה את ההופעות. אבל היא מצידה התמכרה לחיי הבמה. " כשעוברים איתה ליד אולם נגה היא מיד מתחילה למשוך ולכשכש בזנבה. היא פשוט רוצה בכל מעודה להיכנס לאולם" הוא מספר.

אורנה בנאי שמשחקת בתיאטרון גשר צפתה בהצגת הבכורה בה משחקת נאגט, היא ניגשה אליה בריצה, שיבחה אותה והחלה לתחקר את בעליה "היא לא מפחדת?", "הרעש לא מרתיע אותה?", "הקהל לא מבהיל אותה?" ורק לאחר ששוכנעה כי נאגט דווקא נהנית- המשיכה לחבק וללטף אותה שוב, עד שנפרדה ממנה לשלום. אז אם אורנה בנאי אישרה, גם אנחנו מאשרים.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully