וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "על מדינות העולם לעצור את אירן"

23.5.2010 / 21:07

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים בכנס עיתונאים דוברי רוסית, ואמר כי לנוכח הסכנה האירנית, חייבות מדינות העולם "לשלב ידיים ולעצור את הרעה"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון)

ראש הממשלה בנימין נתניהו קורא למדינות העולם לעצור את אירן לפני שתשיג נשק גרעיני. בנאום שנשא הערב (ראשון) בקונגרס העולמי ה– 12 של עיתונאים דוברי השפה הרוסית, שנערך במלון דן פנורמה תל אביב, אמר נתניהו, כי על מדינות העולם למהר להכיר בסכנה הנשקפת מאירן, ולפעול יחד מולה.

נתניהו ציין, כי "עיקר הטרור בעולם מגיע מהאיסלם הרדיקלי. הסכנה הגדולה ביותר בפני האנושות היא שהאידיאולוגיה הפנאטית והאלימה תגיע לדרגת הטרור הגבוהה ביותר – נשק גרעיני. מצד אחד זה אירן, מצד שני הטאליבן באפגניסטן".

הוא הוסיף, כי "הטרגדיות הגדולות ביותר שפקדו את העם היהודי, הרוסי, האוקראיני הגיעו כשלא זיהו סכנה בזמן. אני מצפה ממדינות שרוצות להגיע לשלום לשלב ידיים ולעצור את הרעה".

מחר אמורה אירן למסור לסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית ולפקחי הא"ום דו"ח, הכולל את פרטי עסקת העברת האורניום שחתמה לפני מספר ימים עם טורקיה וברזיל. אתמול דיווחה סוכנות הידיעות האירנית IRNA, כי אירן הודיעה על מוכנותה להעביר בכתב מפרט שלם של ההסכם.

שר החוץ, אביגדור ליברמן, דיבר אף הוא עם העיתואנים הרוסים ואמר כי "ההנהגה הפלסטינית עשתה את הבחירה שלה כבר בשנות השלושים, כאשר חתמה הסכם עם אדולף היטלר. התמונה שלו עם חאג' אמין אל חוסייני מסמלת את הכוונות של ההנהגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully