וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתין זר נעצר בחשד שניסה לאנוס יצאנית בת"א

איילה חננאל

23.5.2010 / 20:29

שוטרי מג"ב עצרו בתחנה המרכזית הישנה בת"א נתין זר מאריתריאה לאחר שעל פי החשד ניסה לאנוס לאור יום יצאנית שהייתה מטושטשת, כנראה בהשפעת סמים

מקרה מזעזע נוסף של אלימות בתחנת המרכזית הישנה בתל אביב: נתין זר מאריתריאה חשוד שניסה לאנוס יצאנית שהייתה ככל הנראה מטושטשת תחת השפעת סמים.

סמוך לשעה 10 בבוקר (ראשון) הבחינו לוחמי מג"ב ברחוב יסוד המעלה בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב בגבר, נתין זר מאריתריאה, כשפלג גופו התחתון מעורטל והוא רוכן מעל גופתה של צעירה אשר הייתה מוטלת על המדרכה. השוטרים עצרו את הנתין הזר, וגילו כי האישה הינה יצאנית המכורה לסמים, וככל הנראה הייתה מטושטשטת תחת השפעת סמים.

על פי החשד הנתין הזר ניצל את מצבה לביצוע מעשה האונס. האישה פונתה לבית החולים וולפסון. מחר יובא התוקף להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב בחשד לביצוע מעשה אונס.

שוטרי מרחב יפתח ציינו כי באחרונה מתרבים המקרים של נשים מקהילת הפליטים העוסקות בזנות. "הן מקבלות לקוחות בדירתן הפרטית, כאשר ישנו סרסור, בדרך כלל חבר בקהילה, שמפיץ את דבר עיסוקן בקרב חברי קהילת הזרים וגובה מהם מדי יום את חלקו הכספי", מספרים גורמים במרחב יפתח. לדבריהם, "לא מדובר בנשים המועסקות במכוני ליווי או בתי הבושת המאפיינים את האזור - נגדם אנו פועלים ללא הרף בפשיטות והוצאת צווי סגירה, כי אם בתופעה אשר התפתחה בקרב אוכלוסיית המסתננים ארצה שרובם שרויים באבטלה הגורמת להם לעסוק בפשיעה".

גורמים ביחידת עוז אמרו היום, כי נשים רבות העוסקות בזנות נופלות קורבן למעשי אלימות מצד קהילת הנתינים הזרים מאריתריה וסודן באיזור התחנה המרכזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully