וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים באוניברסיטה באילת יטוסו בחינם

גיל סימה

23.5.2010 / 18:16

באוניברסיטת בן גוריון מצאו דרך חדשה להגדיל את מאגר הסטודנטים שלה: האוניברסיטה תטיס 50 מועמדים לאילת, לקראת היום הפתוח שיתקיים בקמפוס האוניברסיטאי בעיר

האם המוסדות האקדמיים בישראל נואשים לסטודנטים?. לקראת יום הלימודים הפתוח שיתקיים ברחבי ישראל, אוניברסיטת בן גוריון תטיס את מועמדיה הפוטנציאליים לקמפוס האוניברסיטה באילת. באוניברסיטה משוכנעים כי מהלך זה ימשוך את הצעירים המבקשים לשלב במהלך לימודיהם עבודה באחד מבתי המלון בעיר.

כמידי שנה עורך הקמפוס יום פתוח למועמדים, והשנה תשתף האוניברסיטה פעולה עם חברת התעופה "ארקיע", כשזו תעניק את חסותה לאירוע ותטיס על חשבונה מנמל התעופה בן גוריון 50 מועמדים על מנת לבחון מקרוב את האפשרות ללמוד באילת.

ראש המינהל בקמפוס איתן ריהן הסביר כי מדובר מן הסתם ב"גימיק שיווקי". "מזה חמש שנים אני מנסה לשכנע את חברת ארקיע להביא סטודנטים אלינו, והשנה ניסיונותיי צלחו". ריהן מוסיף כי הסטודנטים הלומדים בקמפוס מועסקים ברשתות המלונות בעיר תחת תנאי עבודה נוחים, במיוחד עבור סטודנטים. בקמפוס האילתי של בן גוריון לומדים כיום 760 סטודנטים. לרבים מהם מוענקת מלגת לימודים מלאה לשלוש שנים.

גם במכללת תל חי מנסים למשוך את הסטודנטים באמצעות צ'ופרים מפתים. במכללה הציעו למועמדים להשתתף במסגרת היום הפתוח הפנינג של יומיים בצפון. מעבר להצגת תחומי הלימוד והפקולטות, להפנינג מתלווים בין השאר גם מסלולי שיוט רפטינג והפעלות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully