וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: מאבטח נורה למוות במפעל בקיסריה

אריאל נוי

23.5.2010 / 7:30

צוותים של מד"א שהוזעקו למפעל לפידות בקיסריה, מצאו מאבטח שעבד במקום כשהוא ירוי בבטנו ונאלצו לקבוע את מותו. במשטרה בודקים אם מדובר ברצח על רקע פלילי או לאומני

מאבטח בן 54 במפעל לפידות באזור התעשייה בקיסריה נורה לפנות בוקר (ראשון) למוות. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום מצאו את המאבטח כשהוא ירוי בבטנו ונאלצו לקבוע את מותו.

המשטרה פתחה בחקירת האירוע ולאחר בדיקה ראשונית עדיין לא ברור אם מדובר ברצח על רקע לאומני או פלילי. עובדים שהגיעו למפעל בשעה 5:30 מצאו את גופתו של המאבטח המתגורר בחדרה כשהיא מוטלת בתוך המתחם סמוך לשער והזעיקו את כוחות ההצלה. מאות העובדים שהגיעו למפעל בבוקר עוכבו בכניסה.

פרמדיק מד"א רפי שבע סיפר לוואלה! חדשות כי "מצאנו במקום עובד ירוי וניתן היה לראות פגיעות בגב ובבטן. עדיין לא ברור אם המאבטח נורה מספר פעמים. בכל אופן, לנו לא נותר אלא לקבוע את מותו".

לפני כשבעה חודשים נרצחה קסניה שטילר, בת 24 מאור עקיבא, ששימשה כמאבטחת במועדון הגולף בקיסריה. גופתה נמצאה בשטח פתוח בכניסה לאור עקיבא, כשעליה סימני אלימות. נערים שחלפו בשטח חולי סמוך לבית ספר בעיר, מצאו את גופת הצעירה כשהיא ירויה פעמיים בראשה והתקשרו למשטרה. נשקה האישי של הצעירה לא נמצאה בזירה.

בליל שישי פרצה ברחוב קרליבך בתל אביב קטטה המונית, שבסופה נרצח לפי החשד אחד ממשתתפי הקטטה. שני בני אדם נוספים שהיו מעורבים בקטטה נפצעו באורח קל עד בינוני ופונו לבית החולים איכילוב בעיר. המשטרה עיכבה לחקירה עדי ראייה רבים לקטטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully