וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לי שליטה על כך שבתי נוהגת מסוממת"

קובי מנדל

23.5.2010 / 0:05

מעצר הנהגת החשודה בהריגת שתי הולכות רגל בתאונה בחיפה ביום חמישי הוארך ב-5 ימים. אמה אמרה בביהמ"ש כי "בתה הינה נרקומנית, חולה, ולא ידעה מה קורה איתה ביום התאונה"

בית משפט השלום בחיפה האריך אמש (שבת) בחמישה ימים את מעצרה של יסמין אבו קמר, בת 23 מקריית ים, הנהגת החשודה בהריגתן של שתי הולכות הרגל בתאונת הדרכים שאירעה ביום חמישי בחיפה. אבו קמר חשודה בעבירות של הריגה, נהיגה תחת השפעת סמים, חציית צומת באור אדום ובנהיגה לאחר שרישיונה נפסל לצמיתות.

נציג המשטרה גילה, כי בידי המשטרה מספר עדים שבכוונת החוקרים לעמת אותם עם החשודה. אבו קמר פרצה בבכי לפני תחילת הדיון בבית המשפט, כשבאולם נכחו אמה, אחותה ואחיה. האם, בת שבע אבו קמר, אמרה כי היא משתתפת בצער המשפחות וציינה כי "בתה הינה נרקומנית, חולה, ולא ידעה מה קורה איתה ביום התאונה". האם סיפרה עוד כי אין לה שליטה על כך שבתה נוהגת תחת השפעת סמים. השופטת אורית קנטור ציינה בהחלטתה להאריך את המעצר, כי טיעוני המשטרה שכנעו אותה, וכי שחרורה של אבו קמר עלול לגרום לשיבוש החקירה.

היום תיבדק מידת השפעת שרידי הסם על נהיגתה בעת התאונה. הדבר ייעשה במעבדה מיוחדת בבית החולים תל השומר. לאחר בדיקה שנערכה ביום חמישי, התברר כי רישיונה של אבו קמר נפסל בחודש פברואר האחרון. למרות הפסילה, נמנעה הנהגת לפי החשד מלהפקיד את רישיונה כנדרש בחוק ולפיכך המשטרה מתייחסת למקרה כנסיעה ללא רישיון.

עדכון ראשון: 21:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully