וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תא"ל פארס ייפגש השבוע עם שר הביטחון

22.5.2010 / 19:33

תא"ל עימאד פארס, שהודח מצה"ל על ידי הרמטכ"ל, ינסה לשנות את רוע הגזירה בפגישה שיערוך השבוע עם שר הביטחון אהוד ברק. פארס יבקש מברק לשנות את החלטת אשכנזי ולהשאירו בצה"ל

תת אלוף עימאד פארס צפוי להיפגש עם שר הביטחון אהוד ברק בהמשך השבוע, כך אישרה הערב לשכת שר הביטחון. כזכור פארס הגיש בקשה דרך לשכת הרמטכ"ל להיפגש עם ברק לאחר שהרמטכ"ל גבי אשכנזי החליט להדיח אותו מצה"ל לאחר שזה הורשע בדיווח כוזב, באי קיום הוראות ובעבירות במסמכים צבאיים. עבירות אלו התגלו בעקבות תאונה שעשתה אשתו של פארס בזמן שנהגה ברכבו הצבאי בניגוד לנהלים. בפגישה צפוי פארס לבקש מברק להתערב בהחלטת הרמטכ"ל ולהשאירו בצה"ל.

לפני כשלושה שבועות פנו קצינים דרוזים במכתב לשר הביטחון אהוד ברק בבקשה למנוע פגיעה בשמו הטוב של תא"ל עימאד פארס. עמותת הקצינים הדרוזים המשוחררים, בה חברים עשרות קצינים במילואים, דרשה מברק לוודא שלא ייפגע מה שהם מכנים "מיתוס עימאד פארס".

"לשמור על עתיד הצעירים הדרוזים"

"אנו מפצירים בכבודו למלא את חובתך הפיקודית ומחויבותך המשפטית שלא לפגוע בבננו המוצלח ובמיתוס ההרואי שנבנה סביב הצלחת תא"ל פארס", כתבו הקצינים, "בראש מעיינינו הדאגה לגורל הצעירים בעדה הדרוזית, ואנו סבורים שהמשך הפגיעה במיתוס זה הינה פגיעה חמורה ומסוכנת בכל צעיר דרוזי שראה עד היום בתא"ל פארס מודל להצלחה וחיקוי". במכתבם דורשים הקצינים מברק "פסק זמן", ולמנוע הדבקת תווית של שקרן במפקד אוגדת הגליל לשעבר. בהמשך המכתב דורשים חברי העמותה להיפגש באופן דחוף עם ברק וזאת כדי לקבוע דרכי פעולה בבלימת הפגיעה בשמו של פארס.

"מטרת הפגישה", מסיימים הקצינים את מכתבם, "היא לשמור על עתיד הצעירים הדרוזים והמשך הצלחתם ושילובם המושלם בצה"ל וכן מניעת השפעת הפרשה על עתיד ברית החיים בין העדה הדרוזית לבין מדינת ישראל". כזכור, פארס עצמו ביקש עם סיום פגישתו עם הרמטכ"ל בו הודיע לו על הדחתו מהצבא להיפגש עם שר הביטחון, וזאת על מנת לנסות ולהפוך את ההחלטה ולהביא למצב בו שר הביטחון מורה על המשך שירותו בצה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully