וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניטה תעני זה הכלב

א.ב. דן

22.5.2010 / 10:54

א.ב. דן נובר בראשה של אוהבת החיות האולטימטיבית. טיפים לחיים טובים יותר מפי אניטה פללי. לא נגענו

במרוץ הבלתי נלאה שלנו להשיג טיפים קולעים שגם לא יעלו יותר מידי, החלטתי לפנות לאוטוריטה הבלתי מעורערת, זו ששמה נקשר עם כלבים עוד לפני שני עשורים – אניטה פללי. לאניטה שני כלבים- האם לוסי ובנה פופי, אותם היא מגדלת מזה ארבע עשרה שנה ולצדם חתולה, זוג תוכים בכלוב וזוג שרקנים בארגז. ואם אהבה זו לבעלי חיים אינה מספיקה, היא גם ממלאת את זמנה בהקלטת סינגל דאנס שצפוי לצאת בקרוב.

"פופי ולוסי אוהבים אותי מאוד! כל מקום שאניטה לוקחת אותם הם לא עוזבים אותי. הם צמודים אליי, אפילו אם לא יהיה להם רצועה. מה זה ההוכחה? מה פה מוכיח? שאניטה מגדלת אותם עם הרבה אהבה הבנה וסבלנות והם מבינים את זה וכך הם אוהבים את אניטה וצמודים אליי בכל מקום ומאוד חשוב שיידעו את זה אנשים". אנחנו, מעולם לא חשבנו אחרת.

טיפ: צמר גפן רטוב לעיניים

"כשראיתי את האנשים עם הכלבים ברחובות, שרואים אותי יחד מטיילת עם הכלבים שלי- אני רואה דבר מאוד חשוב: רוב הכלבים- העיניים שלהם מלוכלכות! מעט מאוד ראיתי נקי, רובם מאוד מלוכלך. ולכן, אניטה מסבירה להם – "סליחה! העיניים שלך? מלוכלך? למה אתה לא מנקה את העיניים?" אז הם עונים לי כל מיני תשובות. אחד עונה לי: "את צודקת אני פשוט שוכח" ואניטה עונה לו: "בבקשה כמו שאתה מנקה לך? את העיניים כך? אל תשכח לנקות לו את העיניים".

"ומה איך? עושים? חתיכת צמר גפן קטנה להרטיב אותה מים מהברז, לסחוט ולהחזיק לו את הפנים- ולנקות לו את העיניים מלמטה ולמעלה. אבל, מים פושר מהברז זה בריא מאוד לעיניים. לא ניירות חלילה! בשום אופן! ובבקשה ולא ידיים בשום אופן כי אסור. אם אתם מזניחים את ניקוי העיניים יהיה לכלבים דלקות בעיניים ואחר כך זה טיפולים וווטרינר והוצאות הרבה כסף. חבל, תתחשבו בעצמכם ובכלב."

עיניים עיניים, אבל בואי נתמקד במיתוס האמיתי. אניטה, מה תוכלי לספר על המפוחלצים?

"כל הכבוד למעריצים או למכרים, שלא שכחו את המפוחלצת הפופולארית גלורי- הכלבה הראשונה שאניטה גידלה. פינצ'רית מעורבת, יפה וטובה שנהרגה בתאונה כשמלאו לה שנה. הייתה גם לי שרקנית אחת מאוד יפה שחלתה ונפטרה- "שירקינה". כשהמעריצים רואים את אניטה עם פופי ולוסי הם שואלים אותה: "איפה גלורי?" אז מה אני עונה? שאם היא בבית ואם היו לה סקטים הייתם רואים אותה איתנו!"

  • עוד באותו נושא:
  • חי שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully