וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרת על הכלב

נאווה סילוורה

21.5.2010 / 10:35

מעצבת האופנה סטלה מקרתני, הבת של, לוקחת את אהבתה לבעלי חיים רחוק יותר. כמה רחוק? תציצו במודעות החדשות שלה ותחליטו - חם או סתם

מודעות קמפיין אביב/קיץ 2010 של סטלה מקארתני משלבות ישן עם חדש והתוצאה, כפי שאפשר לראות, יפה, מקורית ובעיקר עושה כבוד לחיית המחמד. תמונת שחור לבן של 'לאקי', הדלמאטי היפה של משפחת מקארתני שצילמה ב- 1976 לינדה מקארתני, משמשת במודעות כרקע לצילומים חדשים של הסופרמודל הרוסייה נטליה וודיאבונה בבגדי הקולקציה. בתמונה עם השמלה האדומה קשה להחליט מי יותר חמוד – נטליה, הכלב או השמלה, אבל מה שבטוח הוא, שקשה להתעלם מהעבודה והמחווה היוצאת הדופן לכלב המשפחתי.

המעצבת הצמחונית, שנדירה בנוף האופנה בדרך בה היא מסרבת להשתמש בפרוות או בכל דבר אחר הפוגע בבעלי חיים, תיארה ליומון האופנה WWD את הקונספט כ"אופנה פוגשת תיעוד תוך שילוב צבע ושחור-לבן. צילום חוץ של כלב משפחתי פוגש תאורת אולפן, הפכים נפגשים בתמונה אחת ומגלמים את הצדדים הגבריים והנשיים בעבודות שלי".

אין זו הפעם הראשונה שמקארתני, ידידת PETA וותיקה, משלבת חיות במודעות הקמפיינים שלה. בפעם הקודמת היה זה עם הדמויות החמודות מהסרט "במבי" ויש להניח שנראה גם בעתיד שילובים מעצימים מסוג זה. ועל זה נאמר – ככה מראים אהבה אמיתית!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדלמטי ברקע. כבוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully