וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחני קבלה

ריבי מאיר וריני-חביב עמירן

19.5.2010 / 11:10

רוצים להכניס הביתה חתול אך יש לכם כבר כלב? המומחיות שלנו לטיפול התנהגותי לחתולים פותרות כל מלחמה

יש לנו כלבה בת שנה וחצי, פינצ'רית מעורבת. היינו רוצים גם לאמץ גור חתולים. הכלבה שלנו מאוד אוהבת לרדוף אחרי חתולים (אנחנו גרים במושב)- בשעות היום היא בחצר ובלילה בבית. מה דעתכם? אני דואגת שהכלבה שלנו לא תיתן לגור החתולים מנוחה.

מומלץ ביותר לאמץ גור חתולים - ובמיוחד אחד שהוא יתום וזקוק לבית אוהב וקבוע לשנים רבות. והפתעה – אין כל בעיה לכלבים ולחתולים לחיות יחד בהרמוניה ובאהבה רבה! לנו יש חתולים וגם כלבים וגם למיליוני אנשים בארץ ובעולם כולו!

לעיתים קרובות הגורם המכריע תלוי בגזע הכלב ותכונותיו הטבעיות יחד עם תגובת האנשים בכל הקשור להתייחסות לחתולים בחצר וגם אלו "הפרטיים". פינצ'רים , גם מעורבים, הם בעלי תכונות גנטיות המיועדות לאיתור וגירוש "גורמים זרים" מהטריטוריה של האנשים שאיתם. זו הסיבה שהם לא מוכנים לעבור בשתיקה (תרתי משמע...) על כל חדירה של חתול , אדם, כל חיה אחרת וגם מכוניות וכדומה כמובן, לשטח המחייה שלהם.

יחד עם זאת – התנהגותכם היא הגורם המכריע. אנחנו מציעות שתתייעצו עם מומחה להתנהגות כלבים, איך לתגמל באופן חיובי את הכלבה המתוקה שלכם ביחס להתנהגות חיובית כלפי חתולים בחוץ וגם כמובן בהתאם לחתול החדש שלכם. זה תהליך מסוים של רכישת ידע נכון ומדויק. כל התהליך חייב להתבצע באופן חיובי, וזה אפשרי בהחלט. כאשר תרגישו בשלות בנושא, חפשו את הגור ה"מתאים" לכם. אנחנו בטוחות שפשוט תתאהבו באחד או אחת כזו במושב שלכם.

אז- אנא קיראו באתר שלנו את הכתבה בנושא – "ואם רוצים עוד...". בצעו ההתאקלמות בהפרדה מלאה (של הגור/ה). ההסתגלות ההדדית חייבת להיות הדרגתית ובהתאם להוראות שלנו בכתבה. זה אפשרי בהחלט וכיף גדול. קצת מאמץ תזכו בחיים משותפים נהדרים למשפחה המורחבת שלכם. בהצלחה!

יש לי חתולה כבת 8 בערך, לפני מס' חודשים אימצו השכנים חתולה. מאז שהחתולה שלי גילתה עובדה זו היא לא מפסיקה לילל ולבקש לצאת החוצה. היא אף שורטת את דלת הבית שלי אם אני לא פותחת לה את הדלת, ובאופן כללי היא נראית חסרת שקט ומרוגזת. מה הפתרון?

שלום רב ותודות על שאלתך. אין מה לדאוג החתולה שלך נוהגת בטבעיות ואל תכעסי עליה. מה שאת צריכה לעשות, זה בפשטות מלאה – "לזרום" איתה. כלומר, לתת לה לצאת אל דלת השכנה ולומר את דברה לחתולה. סביר שהיא פשוט רוצה לומר לחתולה של השכנה שהיא כאן מזה זמן והיא הבוסית. יש לחתולים דיבור וחשוב מאד לכבד זאת.

אנא הראי לשכנה תשובה זו שלנו ואנחנו אחראיות באופן מלא שלאחר זמן מה, יום, יומיים או מספר ימים בהם החתולה שלך תוכל לצאת ו"לומר את דברה" באופן חופשי מעבר לדלת, הכל יירגע. בנוסף, אנא דאגי להפעיל את החתולה שלך באופן מלא וחיובי עם משחקים פעילים ואיתך גם כן – בחכת "הציפור" ובמזון מעולה ואיכותי – אשר ייתנו לה מענה לצרכים נוספים .

תשומת לב חיובית בלבד מצידך , יחד עם חופשיות לבטא את אשר על ליבה ירגיעו אותה ובתוך מספר ימים היא תחזור לפעילות רגילה. אם המצב ימשיך אנא חיזרי אלינו להמשך ייעוץ כמובן.

ובכל מקרה תמיד- לא לכעוס , לא להעניש וכמובן לא לנהוג באלימות כלשהי. הכל באופן נעים וחיובי ועם הרבה סובלנות והבנה.


(נ.ב. החתולה שלך מראה אופי מקסים בפעילות זו. היא עירנית , פעילה ולא מוכנה לקבל כל לאחד לבנין באופן אוטומטי. היא למעשה עושה לחתולה של השכנה "מבחני קבלה"...)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully