וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא ההבדלים בין מוצרי ישראל להתנחלויות

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

17.5.2010 / 16:23

העמותה "כראמה" שמקדמת עצמאות כלכלית פלסטינית, תפתח בקמפיין שמטרתו לעורר מודעות למוצרים מההתנחלויות עליהם הטילה הרשות חרם ובין מוצרים ישראלים ובינלאומיים

עמותה פלסטינית שפועלת לקידום תוצרת פלסטינית מקומית תפתח מחר (שלישי) בקמפיין עממי נרחב ברשות הפלסטינית במטרה לעורר מודעות בקרב האוכלוסייה הפלסטינית למוצרי ההתנחלויות שעליהן הטילה הרשות חרם.

בקמפיין ייטלו חלק 3,000 מתנדבים, שיעברו מדלת לדלת בערים הפלסטיניות השונות, ויחלקו ל-427 אלף בתי אב עלוני הסברה על מוצרי ההתנחלויות, כדי לוודא שהחרם יקיף רק מוצרים אלה ולא מוצרים ישראליים או בינלאומיים.

הקמפיין יושק בשעה עשר בבוקר בנוכחות המושלים השונים בגדה המערבית. בטקס המרכזי, שייערך בלשכת מושל רמאללה. בטקס יקבלו המתנדבים את חוברות ההסברה, שבה מופיעים שמותיהם ותמונותיהם של כל מוצרי ההתנחלויות המופצים בשוק הפלסטיני.

העובדים בישראל ייאסרו

מטרת החוברת היא לחדד את ההבחנה בין מוצרי ההתנחלויות המשווקים בשטחי הרשות הפלסטינית באופן בלתי חוקי - לבין מוצרים ישראלים וזרים שמכירתם מותרת. את הקמפיין מובילה עמותת "כראמה" שמקדמת עצמאות כלכלית פלסטינית, על ידי תמיכה בכלכלה המקומית.

לפני שבועיים הודיע שר הכלכלה הפלסטיני חסן אבו ליבדה כי כל הפועלים הפלסטינים העובדים בהתנחלויות נדרשים לעזוב את עבודתם אחרת יסתכנו במאסר וקנסות כבדים. צעד זה בא בהמשך לחקיקה שאושרה לפני כחודש ברשות הפלסטינית.

יו"ר הרשות אבו מאזן חתם על צו להחרמת מוצרים המיוצרים בהתנחלויות ונמכרים בשטחי הרשות הפלסטינית. מפירי הצו ייקנסו והמוצרים שיימצאו ברשותם יוחרמו. הצו הוא חלק ממאבק מדיני פלסטיני להחרמת ההתנחלויות על ידי מדינות ברחבי העולם, במטרה לקדם הקמת מדינה פלסטינית על כל השטח שנכבש ב-1967.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully