וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית רמה"ש: "שההורים יקחו אחריות"

גיל סימה

17.5.2010 / 11:55

ראש עיריית רמת השרון הגיב לפרשיית הסמים שנחשפה אתמול בעירו ואשר במסגרתה מעורבים בני נוער. "ביה"ס לא יהיה בייביסיטר. אני מצביע עליכם ההורים - חייבת להיות שותפות"

"במקום שההורים יגלגלו עיניים לתקרה, כדאי שייקחו אחריות על הילדים שלהם. לא מעניין אותי שום דבר: אצלי, ילד אשר ההורים שלו לא יכולים לקחת עליו אחריות והוא מתעסק בפעילות בלתי שגרתית, עבריינית - יורחק מבית הספר", כך אמר היום (שני) ראש עיריית רמת השרון, יצחק רוכברגר בהתייחסו לפרשיית הסמים שנחשפה אתמול על ידי משטרה במסגרתה מעורבים, לפי החשד, עשרות בני נוער מתיכונים בעיר.

רוכברגר אמר עוד כי "התופעה הזאת נפוצה בכל הארץ. זה מדאיג מאוד אבל אנחנו לא טומנים את ראשינו בחול, לא מסתירים דבר, בני הנוער היוצאים מאיתנו הם מהטובים בנוער של ארצנו. רבים מהם מגיעים לקורס הטיס אבל עכשיו אנחנו צריכים להתמודד עם הדברים, איני יכול להקל ראש".

בהפנותו אצבע מאשימה כלפי הורי בני הנוער אמר רוכברגר כי "בית הספר לא יהיו חממות לבייביסיטר, אני מצביע עליכם, ההורים ואומר: חייבת להיות שותפות, הילד הוא קודם כל שלכם. לא פעם אני שומע מנהלת בית ספר מגיעה אלי ואומרת לי שאחד התלמידים בכיתה שלה פשוט הורס את השיעור, אביו של אותו נער גם מגיע אלי ואומר: הילד שלי לא ייצא מהשיעור, זה או הוא או המנהלת. מבחינתי זה נגמר. זוהי התנהגות לקויה לחלוטין וזה מדאיג אותי".

65 תלמידי תיכון בעיר מעורבים בפרשה

הפרשה שנחשפה אתמול עוסקת לפי החשד במעורבותם של לפחות 65 תלמידי תיכון מרחבי העיר אשר עסקו בחודשים האחרונים בפעילות של סחר בסמים. "מבחינתי זה לא משנה אם מדובר בגראס או חשיש, גם זה לא מעניין אותי אם מדובר במעשה חד פעמי. עצם החקירה היא טראומה", אמר רוכברגר.

למסיבת העיתונאים הוזמנו גם מנהלי התיכונים בעיר ורוכברגר החמיא להם על פעילותם תוך שהדגיש כי האחריות היא בראש וראשונה בקרב ההורים. "ישנו צורך בקיומו של פורום משותף אשר יחבר בין ההורים, מערכת החינוך והילדים. אני רוצה לרתום את ההורים לחיי הילדים שלהם בשעות בית הספר וגם לאחר מכן".

ראש עיריית רמת השרון אמר עוד כי "נגלה אפס סובלנות לכל גילוי של פרשיות סמים ואלימות ובמקום שילד יעשה את הפעילות העבריינית הזאת הוא יקבל את מלוא הטיפול הפסיכולוגי והערכי, אבל אם לא תהיה שותפות של ההורים אני מודיע ואומר: הילד יורחק מבית הספר, חד וחלק". ראש העירייה ציין בנוסף כי בקרוב הגנים הציבוריים ירושתו במצלמות עירוניות אשר יוכלו להעניק פיקוח טוב יותר על מה שמתרחש ברחבי העיר, זאת במקביל לפעילויות שמבצעים בבתי הספר. "יכול להית שאנחנו צריכים לבדוק את עצמנו", אמר, "אבל אני לא אנקה את ההורים מאחריות שמוטלת על כתפיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully