וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "שמרנו על הביטחון של תושבי אשקלון"

פנחס וולף

16.5.2010 / 18:49

שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה ניצל את פתיחת ישיבת לשכת המפלגה כדי להתייחס להזזת הקברים באשקלון. "שרי העבודה היו היחידים שהתנגדו להחלטה להזיז את חדר המיון"

שר הביטחון אהוד ברק פתח הערב (ראשון) את ישיבת לשכת מפלגת העבודה שנערכת במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב בהתייחסות להזזת הקברים בבית החולים ברזילי באשקלון. לדבריו, "אתמול בלילה החל פינוי הקברים באשקלון, שיאפשר את הקמת בית החולים. שרי העבודה היו היחידים שהתנגדו להחלטה להזיז את חדר המיון ואני הייתי השר היחיד שאמר שההחלטה הזו לא תקום וחזקה על השכל הישר שלא תקום. הוחלט להפוך את ההחלטה, להזיז את הקברים והרבה בזכותנו צרכי הביטחון של תושבי אשקלון נשמרו".

ברק התייחס גם לשיחות הקרבה עם הפלסטינים ואמר כי "הושקע מאמץ רב על ידינו, על ידי האמריקאים ועל ידי ישראלים ופלסטינאים אחרים. זו תקופה רגישה ביותר וחיוני שאנחנו והפלסטינים נימנע ממעשים או דיבורים שיפגעו באופן ישיר בתהליך שאמור להוביל להסדר שיבטיח את האינטרסים הביטחוניים ואת מימוש הפיתרון של שתי מדינות. הסדר כזה מחכה במורד הדרך אבל הוא דורש החלטות קשות, הרבה מאמצים ויכולת לעמוד בשלבים של עליות וירידות".

על אישור התקנון של המשמרת הצעירה ציין שר הביטחון כי "השמועות על מותנו מוקדמות. כדאי לעקוב אחרי דור ההמשך. אנחנו מפלגה מפוארת עם עבר מפואר ועתיד מבטיח". את פניהם של ברק ושאר חברי לשכת המפלגה קידמו מספר מפגינים, עובדי הקרן הקיימת לישראל וחברי העבודה. המפגינים לובשים חולצות עם הכיתוב "אני בעד הדמוקרטיה" ונושאים שלטים עם כיתוב: "מי מפחד מבחירות?", "להשאיר את המפלגה בידיים של החברים" ו"גונבים את הדמוקרטיה". המפגינים מוחים נגד דרך ניהול ההצבעה על מועמד העבודה ליו"ר קק"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully