וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול בנהריה: פצוע קשה מירי

קובי מנדל

16.5.2010 / 13:48

צעיר המוכר למשטרה נורה ברגלו בעת שנסע עם חברו ברחוב שריר בעיר. הוא נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים, שם ינותח בקרוב. במשטרה מעריכים כי מדובר בסכסוך בין עבריינים

אדריאן הרבשטיין

(צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: רועי כ"ץ)

ניסיון חיסול בצפון: צעיר בן 22 המוכר למשטרה נפצע בצהרים (ראשון) באורח קשה מירי ברחוב שריר בשכונת אוסישקין בנהריה בעת שהוא וחברו נסעו במכונית. מדיווח ראשוני עולה, כי הנהג איבד לאחר הירי שליטה ברכב והתנגש בחומת בטון.

לאחר הירי, פונה הפצוע על ידי חברו לבית החולים בעיר, כשהוא סובל מפגיעות ברגלו, והוא צפוי להיכנס לחדר הניתוח. במשטרה מעריכים כי מדובר בסכסוך בין עבריינים.

במהלך סוף השבוע ניסו אלמונים להתנקש בחייו של מרק אבוטבול, בנו של לוסיאן, אחיהם של צ'רלי ופליקס אבוטבול ממשפחת הפשע המפורסמת מנתניה. המשטרה מסרה, כי האלמונים ירו לעבר מרק בעת שצעד ברחוב הולנד בעיר, ולאחר מכן נמלטו מהמקום. כוחות משטרה שהוזעקו למקום בעקבות הירי פתחו בחקירה, ובתקרית לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

לפני כשלושה שבועות נפצע באורח קשה צעיר בן 23 מירי שבוצע מרכב חולף בבת ים. צוות טיפול נמרץ שהגיע למקום טיפל בפצוע עם פגיעות ירי בבטן ובגפיים ופינה אותו במצב קשה לבית החולים וולפסון בחולון. למשטרה נודע על רכב שנראה נמלט מזירת האירוע והיא החלה בסריקות אחריו. עוד נמסר כי הפצוע, תושב בת ים, מוכר למשטרה והינו בעל עבר פלילי בעבירות רכוש וסמים. במשטרה מעריכים כי מדובר בניסיון חיסול, על רקע סכסוך בין עבריינים.

עדכון ראשון: 12:48

  • עוד באותו נושא:
  • נהריה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully