וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21 סכינים נתפסו בידי בליינים בצפון

קובי מנדל

16.5.2010 / 10:00

נלחמים באלימות: משטרת מרחב חוף תפסה במהלך סוף השבוע סכינים שהיו ברשות צעירים בעת שעשו את דרכם למקומות בילוי. 11 מהם נתפסו באזור הקריות

משטרת מרחב חוף תפסה במהלך סוף השבוע 21 סכינים שנשאו צעירים. בקריות נתפסו 11 סכינים, בטירת הכרמל נתפסו חמישה, בחדרה ובזכרון יעקב הוחרמו שניים והשאר - בחיפה. מהמשטרה נמסר הבוקר (ראשון) כי הצעירים שנשאו את הסכינים היו ככל הנראה בדרכם למקומות בילוי שונים. תפיסת הסכינים התאפשרה במסגרת היערכות משטרת מרחב חוף למניעת מקרי אלימות במהלך סוף השבוע. לא נמסר על מעצרים.

במהלך השבוע האחרון היו בישראל מספר אירועי דקירה. ברחוב רוטשילד בראשון לציון נדקר בליל חמישי צעיר באורח קל עד בינוני. מחקירת המשטרה עלה כי הדקירה אירעה במהלך קטטה בין שיכורים. המשטרה עצרה חשוד בדקירה ופתחה בחקירת המקרה.

בליל רביעי נדקר צעיר בן 25 ברחוב האשל בקריית חיים ופונה במצב בינוני לבית החולים רמב"ם בחיפה. מהמשטרה נמסר, כי הצעיר אינו משתף פעולה וכי החשד הוא שהרקע לדקירה הוא סכסוך בין עבריינים. המשטרה עיכבה לחקירה צעיר בן 21 בחשד למעורבות בדקירה.

סכין מוגדר בחוק העונשין כ"כלי בעל להב או כלי אחר שמסוגל לדקור או לחתוך". החוק מגדיר גם אולר כסכין מתקפלת, כל עוד להבה עולה על עשרה סנטימטרים ולהבה ניתן לקיבוע. כמו כן, על פי חוק העונשין, החזקת סכין מחוץ לתחומי הבית שלא למטרה כשרה מגודרת כעבירה שדינה מאסר של עד חמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully