וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלס הכנרת עלה ב-16 ס"מ

10.1.2002 / 17:39

מרשות שמורות הטבע נמסר כי המפלס צפוי לעלות עוד עם הפשרת השלגים; בכל נחלי האיתן והאכזב בארץ נצפתה היום זרימת מים; הסערה הפוקדת את הארץ דועכת אך תימשך עד יום ראשון

מפלס הכנרת עלה בשלושת הימים האחרונים ב-16 ס"מ. מנהל מדור ניטור נחלים ברשות שמורות הטבע והגנים העריך כי עם הפשרת השלגים תתחזק הזרימה בכיוון הכנרת.

מים זורמים היום בכל הנחלים בארץ - לרבות נחלי האכזב בגליל. הנחלים עין אפקה ועין נעמה זורמים לאחר שמונה חודשים של יובש מוחלט. כמו כן נצפתה זרימה חזקה בנחלים שמוצאם מלבנון, ובהם החצבני. זרימה חזקה נרשמה גם בנחלי החוף - מהכרמל ועד אשקלון.

היום נרשמה דעיכה בסערה שפקדה את רחבי הארץ. השלג בירושלים פסק הלילה. גשם קל ירד היום במקומות רבים וכנראה שיימשך גם מחר. מזג האוויר ימשיך להיות קר מהרגיל בימים הבאים, והסערה צפויה להסתיים רק ביום ראשון.

כתבי "הארץ" ברוך קרא, עליזה ארבלי ואורי אס מוסיפים:
השלג ירד אמש בירושלים, ונערם על הקרקע. בשעה 19:00 אתמול החל לרדת שלג ובתוך זמן קצר יחסית החל להיערם על הכבישים והמדרכות בעיר. התנועה בכבישים נעשתה כבדה, וכל המפלסות נשלחו לעבודה. גם מפזרי מלח נשלחו לצירים הראשיים. בתוך זמן קצר הפסיקה העיריה את התחבורה הציבורית, עד לפינוי הצירים.

שלג כבד ירד אתמול גם בצפון רמת הגולן ובפסגות הרי אצבע הגליל. הלימודים בצפון החלו כסדרם, אך לאחר שהחל השלג הוחזרו תלמידים הגרים בצפון הרמה לבתיהם, בטרם ייחסמו הדרכים בעקבות השלג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully