וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר בגין: אין סיכוי ששיחות הקרבה יצליחו

רמי שני

14.5.2010 / 13:09

בפגישה עם פעילים מהתנועה הקיבוצית הבהיר השר בגין כי "הצענו לפלסטינים את כל השטח ואת חלוקת ירושלים והם עדיין סירבו, הם רוצים את הכל". לדבריו, ניתן להמשיך בקיפאון המדיני עוד שנים רבות

השר בנימין זאב בגין (ליכוד) אמר היום (שישי) כי הוא אינו רואה סיכוי להצלחת המשא ומתן המדיני, שצפוי להיפתח בין ישראל לרשות הפלסטינית. בפגישה שהתקיימה היום בינו לבין פעילים מאגף המשימות של התנועה הקיבוצית בעין שמר אמר השר, כי הוא אינו צופה התקדמות, לאור נסיון העבר.

"הוצע לפלסטינים אפילו 100% מהשטח, חלוקת ירושלים וכדומה. הם טענו אז שהפערים בינם לבינינו גדולים ואינם ניתנים לגישור" הוא אמר, "אנחנו יכולים להבין מכך, שבעצם הם רוצים את הכל", אמר בגין. רכז האגף יואל מהרשק אמר בתגובה, כי "נראה שהמתנחלים והפלסטינים רוצים שתהיה בישראל רק מדינה אחת". בגין השיב שניתן להמשיך את המצב הקיים עוד הרבה שנים.

לגבי המאמצים לשחרר את גלעד שליט אמר השר בגין, כי הוא אינו יכול לחשוף פרטים מהנעשה: "אני כואב את ההדלפות שהיו אחרי פגישת השביעייה לפני 4 חודשים, כי הם לא היו נכונות". לדבריו, ההדלפות הצביעו על האישים שתומכים או שאינם תומכים בעסקה שנרקמה בין ישראל לחמאס: "הדלפות אלו כלל לא היו מדוייקות" הבהיר בני בגין.

  • עוד באותו נושא:
  • בני בגין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully