וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 עצורים בקטטה ביום הסטודנט בחיפה

גיל סימה

14.5.2010 / 11:13

יום הסטודנט בחיפה הסתיים באקורד צורם - שני צעירים ערבים נעצרו בחשד למעורבות בקטטה. דובר אגודת הסטודנטים בטכניון: "זה לא ישפיע על היחסים המצוינים בין ערבים ליהודים בטכניון"

יום הסטודנט אשר התקיים במהלך היומיים האחרונים מטעם אוניברסיטת חיפה והטכניון ננעל אמש (חמישי) באקורד צורם, עם מעצרם של שני צעירים בשנות העשרים לחייהם, החשודים שהיו מעורבים בקטטה.

השנה, בשונה משנים קודמות, נערכה מסיבת הסטודנטים השנתית במתכונת מיוחדת, כשאגודות הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה והטכניון החליטו לאחד כוחות ולקיים יומיים של פסטיבל בו השתתפו אמנים רבים. לאירוע הגיעו קרוב ל-18 אלף סטודנטים.

אך על החגיגה העיבה תקרית אלימה, שאירעה כשחבורת צעירים, אשר התמקמה באחד המתחמים הנפרדים של הפסטיבל, החלה להתפרע. על פי מספר גורמים שנכחו במקום, ניתן היה לראות שמדובר בצעירים אשר שתו אלכוהול. המהומה החלה לקראת השעה אחת וחצי בלילה, כאשר הערב עמד לפני סיום. אז, על פי החשד, התפתחה קטטה במתחם שהיה מיועד להשמעה של מוזיקה ערבית. הרקע הוא ככל הנראה ריב בין שתי חמולות.

"זה היה אירוע שהחל במהירות וגם הסתיים תוך מספר דקות", אמר דובר אגודת הסטודנטים בטכניון, תמיר מנצור. "העובדה שבאירוע היו מעורבים צעירים ערבים", אומר מנצור, "לא צריכה להשפיע ולהעיב על היחסים המצוינים בין הערבים ליהודים בטכניון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully