וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליט מאריתריאה חשוד ברצח אישה באשדוד

רמי שני

14.5.2010 / 8:10

אישה כבת 30, גם היא פליטה מאריתריאה, נדקרה הלילה למוות באשדוד. המשטרה עצרה גבר בן 31 בחשד שרצח אותה לאחר שסירבה להינשא לו. החשוד הודה במעשים המיוחסים לו

פליט מאריתריאה, בן 31, נעצר במהלך הלילה (שישי) ברחוב הרצוג באשדוד, בחשד שדקר למוות אישה כבת 30, אף היא פליטה מאריתריאה. גופתה של האישה נמצאה כשסימני דקירה עליה. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום קבע את מותה המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

מחקירת משטרת אשדוד עולה כי החשוד שילם על הנרצחת כופר למשפחתה מכפר באריתריאה כדי שתינשא לו והביא אותה לישראל. בשבוע האחרון היא הגיעה לאשדוד והתגוררה עימו. החשוד רצה שהנרצחת תתחתן איתו, אך זו לא הסכימה. על פי החשד הוא דקר אותה למוות בשל כך. הוא נחקר במשטרה, הודה במעשה המיוחס לו ויובא בהמשך היום להארכת מעצר.

בתחילת השבוע נדקר למוות גבר בן 30 ברחוב נחל שורק בעיר. צוות מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים ברזילי באשקלון כשהוא במצב קשה, אך מאוחר יותר הוא מת מפצעיו. מחקירת המשטרה עולה כי הגבר נדקר בחזהו באמצע הרחוב. ככל הנראה, באזור כיכר בן עמי בחלק הדרומי באשדוד התפתחה קטטה בין מספר בני אדם ובהם הנרצח שאינו מוכר למשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully