וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים: מתנחל ירה למוות בנער שיידה אבנים

יהושע בריינר וניר יהב

14.5.2010 / 7:35

מקורות פלסטינים דיווחו כי מתנחל ירה למוות בנער פלסטיני לאחר שיידה אבנים לעבר מכוניתו ליד רמאללה. מצה"ל נמסר כי הוגשה תלונה בנושא, והטיפול הועבר לידי המשטרה

מקורות ביטחון פלסטינים דיווחו הלילה (שישי) כי מתנחלים ירו למוות בנער פלסטיני בן 16, בשם אייסר אל-זבן, באזור הכפר סינג'יל שליד רמאללה, לאחר שיידה אבנים לעבר מכוניתם. הנער פונה לבית החולים ברמאללה, שם נמסר כי הוא נהרג מכדור אחד שחדר לליבו. לטענת קרובי משפחתו של הנער, הם מצאו את גופתו בחלקת אדמה השייכת להם שעות אחרי שנורה, לאחר שנעדר מאז שעות הערב.

על פי דיווחי הפלסטינים, הנער נורה על ידי מתנחל בזמן שעיבד את אדמות משפחתו אתמול בשעות אחר הצהרים. באותו הזמן, קבוצה של צעירים מהכפר התעמתו עם מתנחל בכביש 60 הסמוך למקום הירי. הפלסטינים יידו אבנים לעבר הכביש באזור כאשר לטענתם מתנחל עצר את רכבו, ירד ממנו והחל לירות ללא הבחנה. הנערים ברחו חזרה לכיוון הכפר, אך במנוסתם לא הבחינו בנער ובכך שנורה, מאחר ולטענתם הוא לא היה חלק מהקבוצה שיידתה אבנים.

מחקירה ראשונית עולה כי הנער נהרג מפגיעת כדור בגבו. עדי ראייה מאשרים שבאזור אכן נשמעה ירייה בשעות שדווח על הפגיעה. בנוסף, במנהל האזרחי קיימו שיחות עם מנהיגי הפלסטינים באזור, על מנת לפעול להרגעת הרוחות. כמו כן, נמצאים גורמים במנהל האזרחי במגעים עם בית החולים ברמאללה, לשם הובהל הנער על מנת לקבל חוות דעת רפואית שאמורה לסייע בחקירת המקרה.

מדובר צה"ל נמסר כי "התקבלה תלונה על האירוע במנהל האזרחי. מבדיקה ראשונית עולה, כי לא היתה כל פעילות חריגה במרחב והחקירה הועברה לטיפול משטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully