וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פלסטיני רצח את אשתו כי עמדה ללדת בת

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

13.5.2010 / 14:30

הפרשה שמזעזעת את אזור שכם: תושב הכפר נאסריה הסמוך לעיר נעצר על ידי המשטרה הפלסטינית בחשד שרצח את אשתו בת ה-27. הסיבה: הגבר גילה כי רעייתו נושאת ברחמה עובר ממין נקבה

המשטרה הפלסטינית עצרה היום (חמישי) גבר בחשד שרצח את רעייתו בכפר נאסריה שבצפון לעיר שכם לאחר שהתגלה בבדיקת אולטרא-סאונד כי היא נושאת ברחמה עובר ממין נקבה ולא ממין זכר כפי שרצה האב. גורמים בכירים במשטרה הפלסטינית מסרו לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" כי המשטרה אספה ראיות שמצביעות בבירור על כך שהבעל רצח את רעייתו בת ה-27 שהייתה בחודש השלישי להריונה.

רגעים ספורים לאחר הרצח הגיע כוח משטרה למקום ועצר את הבעל. על גופו של הבעל נמצאו סימני שריטות שמעידים על כך שרעייתו ניסתה להיאבק בו בעת שחנק אותה למוות. לבני הזוג שלושה בנים ובת. אחד מהאנשים הקרובים למשפחה סיפר עוד כי הבעל ניסה בעבר לחנוק את אשתו לאחר שהתברר כי היא נושאת ברחמה עובר ממין נקבה. לדבריו, הבעל קינא מאד באחיו משום שאשתו ילדה לו תשעה בנים זכרים. "הוא נהג להכות נמרצות את רעייתו בלילות האחרונים לאחר שנודע לו שהיא נושאת ברחמה בת", הוסיף.

מפקד מחלקת החקירות במשטרת שכם, סאא'ד עסאף, סיפר כי בין שני בני הזוג היו מחלוקות רבות שהגיעו לשיא עם היוודע מין הילוד הבא. הוא סרב למסור פרטים אודות המחלוקות בין בני הזוג אך ציין כי החקירה בנושא עדיין מתנהלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully