וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב ביום

עידית טוויל

15.5.2010 / 12:01

וואלה! וארגון חברה טובה עוזרים לכם להעביר את השבוע עם מגוון אפשרויות להתנדבות מהנה ברחבי הארץ. רק תבחרו מתי ואיפה

16.5: עזרה טכנית בפנימייה לבעלי צרכים מיוחדים בי-ם

אם אתם בעלי חוש טכני וידע בתיקונים קלים מתחום התחזוקה, תוכלו לעזור במרכז הפנימייתי "אלווין" בירושלים, המשמש כבית לכ-250 צעירים ובוגרים בעלי צרכים מיוחדים ונותן להם תמיכה ועזרה אישית. צוות מרכז ישמח לכל עזרה שלכם בתיקון הציוד הנחוץ לטיפול היומיומי בהם.

16.5: התנדבות בצוותי החילוץ בטבריה

עיריית טבריה מזמינה אתכם להצטרף אל צוותי החילוץ והחירום בעיר. אם אתם בריאים, בעלי חוש טכני, יכולים להיות זמינים לקריאה גם בשעות לא שגרתיות ויש לכם רצון לעזור - זה המקום בשבילכם. בואו וקבלו הכשרה מתאימה ותשתלבו בצוותים.

17.5: איסוף פרטים טלפוניים מאחים שכולים בחיפה

בעמותת "לנצח אחי" זקוקים למתנדבים שיאספו פרטים מאחים ואחיות שכולים, על מנת שיקבלו הכרה וזכויות כקבוצת שכול נפרדת, כדי שינתן מענה לצרכיהם הייחודים. כל שעליכם לעשות הוא לטלפן ולמלא את פרטיהם של האחים והאחיות השכולים בזמנכם הפנוי.

17.5: פעילות חברתית עם נכים בכרמיאל

הצטרפו למפגשים של: "קהילה תומכת חיים עצמאיים לנכים". במפגשים תוכלו להעביר הרצאה או הפעלה מהנה שתעניין ותשמח את החברים בקהילה ותקל על בדידותם היומיומית. בנוסף יש צורך במתנדבים שיסיעו נכים מבתיהם, למפגשים השונים הנערכים בעיר.

19.5: בילוי עם ילדים ממשפחה אומנת בראשל"צ

משפחה אומנת בראשון לציון מפעילה מועדונית לכ-15 ילדים שהופנו אליהם ממחלקת הרווחה. בואו לסייע למשפחה ולשמח את הילדים. תוכלו לטייל עימם, לקחת אותם לקולנוע, לשחק איתם ועוד. כל תשומת לב מכם חשובה לילדים.

20.5 : החזרת זכויות לניצולי שואה בחיפה

גם אתם יכולים לסייע לניצולי שואה בקבלת זכויותיהם חזרה. עמותת ידיד וועדת התביעות מסייעים להם במילוי הטפסים וקוראים לכם להצטרף למשימה. בואו לעזור ולתמוך בניצולים כדי שיקבלו את זכויותיהם במהרה.

20.5: הצטרפות למערך נאמני הניקיון בת"א

המשרד לאיכות הסביבה מזמין אתכם להיות נאמני ניקיון הפועלים להגנת הסביבה. גם אתם יכולים לפעול נגד העוברים על חוק שמירת הניקיון ולהגן על משאבי הטבע. המשרד מקיים הדרכה ובסיומה תוכלו לאכוף את החוקים ולעזור בשמירה על איכות החיים של כולנו.

  • עוד באותו נושא:
  • התנדבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully