וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס ילדה בת 6 - ונשלח לתשע שנות מאסר

13.5.2010 / 11:53

שיפוצניק מכפר סמוך לבית לחם, הורשע על פי הודאתו באונס ילדה בת שש, לה הציע 22 שקלים, כדי שלא תספר על שאירע. נהג הסעות נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים בילדה

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר אתמול (רביעי) תשע שנות מאסר על מחמד חמאמרה, תושב הכפר חוסאן הסמוך לבית לחם לאחר הורשע על פי הודאתו באונס ילדה בת שש. חמאמרה, בן 23, הגיע לדירה בביתר עילית על מנת לבצע בה עבודת שיפוצים.

חמאמרה ביקש מילד נוסף שהיה במקום ללכת לקנות לו סיגריה. לאחר שעזב הילד את הזירה, הזמין הנאשם את הילדה להיכנס איתו לחדר, השכיב אותה על המיטה, נישק אותה, הסיר את בגדיה ואנס אותה.

לאחר שסיים לבצע בה את זממו, נתן חמאמרה לילדה סכום של 22 שקלים על מנת שלא תספר לאיש על מעשיו. הילדה עזבה את הבית וסיפרה לאחותה על המקרה. כאשר נודע לחמאמרה כי מעשיו התגלו, הוא נמלט מהמקום.

בתוך כך, תושב פרדסיה בן 56 נעצר לפנות בוקר בחשד שביצע מעשים מגונים במספר הזדמנויות בילדה בת 5. אמה של הילדה, תושבת אחד היישובים במועצה האזורית לב השרון התלוננה במשטרה כי החשוד, המשמש כנהג הסעות, ביצע את המעשים בבתה, לאחר שהבחינה בהתנהגות מוזרה מצדה ודובבה אותה. הוא אותר, נעצר ונחקר בחשד למעשה אינוס ויובא בצהרים להארכת מעצר בבית המשפט השלום בכפר סבא.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully