וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס קרובות משפחה - ונשלח ל-25 שנות מאסר

גלעד גרוסמן

13.5.2010 / 9:57

אפרים יגודייף מגבעת שמואל, הורשע באונס ובביצוע מעשה סדום ומעשים מגונים בשתי קרובות משפחתו. השופטים: "הוא מימש את תאוותו המינית החולנית שלא ידעה שובע ולא גילה כל מידת רחמים או צלם אנוש"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (חמישי) 25 שנות מאסר על אפרים יגודייף תושב גבעת שמואל. יגודייף הורשע באונס, בביצוע מעשה סדום ומעשים מגונים בקרובות משפחתו, באחת מהן במשך חמש שנים מאז שהייתה בת 10.

יגודייף הורשע בכך שבין השנים 1992 ל-1997 אנס את קרובת משפחתו, לעיתים באופן יום יומי, בבית הוריה בבני ברק, בביתו בזמן שהשגיחה על ילדיו וכן בסמטה חשוכה ליד אוניברסיטת בר אילן. באחד המקרים גם ביצע בה מעשה סדום. יגודייף גם הורשע בביצוע מעשים מגונים בקרובת משפחה אחרת בשני מקרים. בנוסף חויב לפצות את המתלוננת הראשונה ב-100,000 שקלים.

ליגודייף שלוש הרשעות קודמות בעבירות מין כלפי קטינים. הוא הורשע בביצוע עבירות מין בנערים בני 11-13 אשר למדו אצלו תלמוד תורה. "הנאשם ניצל את גילה הרך ותמימותה של הילדה אשר נבע מהחינוך החרדי בו גדלה. באופן שיטתי, מניפולטיבי ובדרכי עורמה ניצל את מעמדו וקרבתו המשפחתית למתלוננת ופגע בקורבן חלש וזמין - ילדות קטנות. הוא מימש את תאוותו המינית החולנית שלא ידעה שובע ולא גילה כל מידת רחמים או צלם אנוש", כתבו השופטים נורית אחיטוב, מרים דיסקין ורענן בן יוסף בגזר הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully