וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הסדר טיעון בפרשת האם המרעיבה

13.5.2010 / 0:16

עורכי דינה של האם המרעיבה מקיימים בשבועות האחרונים מגעים עם הפרקליטות במטרה להגיע להסדר טיעון בתיק. לפי מתווה הסדר הטיעון האם תודה בכתב האישום אך לא תאסר

משפטה של האם המרעיבה צפוי להיפתח היום (חמישי) ובין הפרקליטות ועורכי דינה של האם מתקיימים מגעים להסדר טיעון. בשבועות האחרונים התקיימו מגעים בין פרקליטות מחוז ירושלים לבין פרקליטיה של האם, עורכי הדין דבורה עטיה ואביעד הכהן, אולם טרם גובש הסדר סופי.

בערוץ 2 פורסם אמש כי המתווה המסתמן הוא שהאם תודה בכתב האישום אולם לא תשב במאסר. עם זאת, הפרקליטות דורשת לקבוע סעיפים שיאפשרו פיקוח על הקשר בין האם לילדים כדי למנוע מצב שתפגע בהם בעתיד. בפרקליטות סירבו להגיב לפרטים. גם פרקליטיה של האם סירבו להתייחס לפרטי העסקה המתגבשת.

משפטה של האם המרעיבה הנאשמת בהתעללות בבנה בן ה-3 נפתח באוקטובר 2009 בבית המשפט המחוזי בירושלים. לפי כתב האישום, בין פברואר 2008 ליולי 2009 נהגה האם להתלונן בפני אנשי הצוות הרפואי שטיפלו בבנה, ח', בבתי החולים הדסה הר הצופים והדסה עין כרם כי הוא סובל מהתופעות מחום גבוה, קשיי עיכול, הקאות, כאבי בטן ופגיעות בעור. כמו כן נהגה האם למסור לאנשי הצוות הרפואי נתונים כוזבים אודות תופעות אלה והכל תוך הונאת אנשי הצוות הרפואי.

בנוסף נכתב בכתב האישום כי הנאשמת נהגה לנתק את בנה מאמצעי הזנה ועירוי שונים אליהם חובר במהלך אשפוזיו, כל זאת כדי למנוע את הזנתו של בנה וכן כדי ליצור מצג שווא בפני הצוות הרפואי לפיו הוא סובל מחוסר יכולת לעכל מזון בכל דרך ואשפוזו בבית חולים הכרחי. בנוסף, נהגה האם לחבל בגופו של בנה בכך ששפשפה את עורו בחוזקה וכן בדרכים נוספות וגרמה לפגיעות בו. באחד ממקרים אלו, נטלה הנאשמת פיג'מה עם כפתורי מתכת, שפשפה באמצעותה את גופו של בנה וגרמה לפציעת עורו ולכאב רב.

עדכון ראשון: 22:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully