וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסה לרצוח את אשתו לעיני בניהם

גלעד גרוסמן

12.5.2010 / 14:06

כתב אישום הוגש נגד גבר מאזור ירושלים, בגין ניסיון לרצוח את אשתו לעיני בניהם. הבעל התוקף נעצר פעם אחת, אך חזר לדירה כעבור יומיים ואז ניסה לחנוק את אשתו בעודה ישנה

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד גבר בן 65 מאזור ירושלים, הנאשם שניסה לרצוח את אשתו לעיני בנם. לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שגיא אופיר מפרקליטות מחוז ירושלים, לפני כשבוע וחצי תקף הבעל את אשתו ואיים להרוג אותה. האישה הזעיקה את המשטרה והבעל נעצר.

הבעל התוקף שוחרר ממעצר כעבור יומיים, כאשר בית המשפט ציווה עליו להתרחק מביתו. אולם למחרת הפר הגבר את תנאי השחרור והגיע לביתם של הזוג בשעת בוקר מוקדמת, נכנס לחדר השינה וניסה לחנוק את אשתו בעודה ישנה. האישה החלה לזעוק לעזרה, ובנם של בני הזוג התעורר למשמע צעקותיה וניסה למשוך את אביו מעליה. משלא הצליח, הלך והביא מחבט כדור בסיס, והחל להכות עמו את אביו עד שהמחבט נשבר.

לטענת הפרקליטות, בעקבות המכות הצליחה האישה להשתחרר מאחיזתו של בעלה, אולם אז הוא דקר אותה בחזה. בשלב זה נכנס לחדר בנם השני של בני הזוג וניסה לשחרר את הסכין מידי אביו. אולם האב המשיך לאחוז בסכין ודקר את עצמו מספר פעמים בחזה ובבטן. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully