וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ': בקרוב ייהרסו בתים במזרח י-ם

פנחס וולף

12.5.2010 / 13:33

השר לביטחון פנים אמר במליאת הכנסת כי "אין מניע לגשת מחר בבוקר לביצוע צווי הריסה חתומים". השר הוסיף כי "אין הבדלה מבחינת סיוע המשטרה לצד כזה או אחר"

בימים הקרובים יבוצעו צווי הריסה לבתים במזרח ירושלים, כך הודיע היום (רביעי) השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ (ישראל ביתנו) במליאת הכנסת. אהרונוביץ' טען כי, "אין מניעה לגשת מחר בבוקר לביצוע צווי הריסה חתומים. נכון לרגע זה אין הנחייה למשטרת ישראל שלא לבצע בתקופה זו את צווי ההריסה. מחוז ירושלים נכון להקצות את כוח האדם הדרוש לביצוע, וזאת בהתאם לשיקולים מבצעיים אשר לא יפורטו מעל גבי הדוכן".

עם זאת, מדברי השר עולה כי יש ממש בטענות שעלו בימים האחרונים ולפיהם הדרג המדיני מנע את הריסת המבנים. "המשטרה תסייע ותיתן את כל המגננה הדרושה", אמר. "היו תקופות בעבר שהדרג המדיני חשב שהעיתוי לא נכון לבצע אותם בגלל תהליך מדיני. הצווים לא נמחקו אלא נדחו, כרגע אין שום מניעה והם אכן יבוצעו בימים הקרובים. אם הייתה דחייה היא כרגע נגמרה".

את הדברים אמר אהרונוביץ' בתשובה לשאילתה של ח"כ יריב לוין (ליכוד) בנושא "אי מימוש צווי הריסה בירושלים". בהתייחסו לשאילתה של ח"כ טאלב א-סנע (רע"ם-תע"ל) בנוגע לעתידו של "בית יהונתן", אמר אהרונוביץ': "אין הבדלה מבחינת סיוע המשטרה לצד כזה או אחר. אנחנו נפעל על פי צווים של בתי משפט. לגבי בית יהונתן, מבחינתי, כל סיוע שתבקש העירייה, ניתן את הסיוע ואת הכוחות, על כל החלטה שתיפול. יכול להיות שהמשטרה תבקש לשנות את התזמון על פי הערכות כאלה או אחרות, השיקול המבצעי נמצא בידי מפקד המחוז, אך עדיין ההחלטות תבוצענה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully