וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלבנונים בחובות - כנס העיתונאים בוטל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

12.5.2010 / 11:30

עיתונאים מרחבי העולם שהוזמנו לכינוס בינלאומי שנתי שהיה אמור להתקיים בביירות, יצטרכו לחפש מסגרת אירוח חלופית. הסיבה: הלבנונים לא הצליחו לכסות את חובותיהם הכספיים

אכזבה קשה לעיתונאים ברחבי העולם: התאחדות העיתונאים העולמית הודיעה כי היא נאלצת לבטל את הכינוס הבינלאומי השנתי שלה, שהיה אמור להיערך בחודש יוני בביירות, משום שמארחי הכנס אינם יכולים לעמוד בהוצאות. בנוסף הודיעה ההתאחדות כי היא דוחה את הפורום העולמי לעורכים ראשיים שהיה אמור להיערך בהמבורג שבגרמניה בין 6 ל-8 באוקטובר.

"ההתאחדות נאלצה לבטל את הכינוס השנתי בביירות ולדחות את הפורום העולמי לעורכים משום שהמארחים הלבנונים לא מצליחים לכסות את חובותיהם הכספיים", נמסר בהודעה הרשמית מטעם ההתאחדות. יו"ר ההתאחדות גאווין אוריילי הביע אכזבה: "אנחנו נאלצים לבטל את האירוע בביירות כי זה פשוט הפך לבלתי אפשרי לקיים אותו מבלי שמארחינו הלבנונים יצליחו לשלם את כל ההוצאות".

למעלה מ-700 איש כבר נרשמו לכנס שהיה אמור להיערך בין 7 ל-10 ביוני ומארגניו אף ציפו ליותר מאלף משתתפים, ביניהם עורכים, מנהלים, יושבי ראש ובכירים בעולם העיתונות העולמית. מקום מושבה של ההתאחדות העולמית לעיתונות נמצא בצרפת ובגרמניה. היא מייצגת למעלה מ-18 אלף עיתונים, 15 אלף אתרי אינטרנט ויותר מ-3,000 מוסדות ביותר מ-120 מדינות.

  • עוד באותו נושא:
  • ביירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully