וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלגת הגמלאים חוזרת: "עדיין יש לנו מקום"

פנחס וולף

12.5.2010 / 11:04

מפלגת הגמלאים מתקמבקת. במסיבת עיתונאים שנערכה בתל אביב, הכריזו ראשיה על שובה של המפלגה למרכז הבמה הפוליטית. "הבינונו שלא רק שצריכים לשמר את זכויותינו, אלא שאנחנו מכפיל כוח"

רויטרס

(צילום: עוז מרון; עריכה: גדי וינסטוק)

השר לשעבר רפי איתן ומנכ"ל מפלגת הגמלאים יורם קליינר הכריזו היום (רביעי) במסיבת עיתונאים שנערכה בבית סוקולוב בתל אביב על הקמתה מחדש של המפלגה. "יש מקום למערכת של מבוגרים, של זקני העדה -יש להם מקום במיוחד בעידן המודרני", אמר איתן, "בעידן המודרני של היום תוחלת החיים הולכת ומתארכת. אנשים שנולדו בעשור האחרון, יש סיכוי סביר להניח כי יגיעו לגיל 100. זאת עקב שימור מערכת החיים והתודעה שחודרת לכל מקום ומקום בחברה האנושית, במיוחד המערבית, שצריך לשמר את הבריאות ואת בריאות השכל", הסביר איתן.

"אחרי סקרים שערכנו, הבינונו שלא רק שצריכים לשמר ולדאוג לזכויותינו אלא שאנחנו מכפיל כוח", אמר איתן. "אם נדע איך לרתום את הכוח לטובת הכלכלה והחברה, התוספת לחברה המקומית תהיה גדולה ולכן החלטנו להמשיך בדרכנו הפוליטית", סיכם.

איתן הכחיש הכחיש שראש הממשלה בנימין נתניהו הציע לו להיות שר. "נתניהו הציע לי ללכת איתו לבחירות ולהיכנס יחד איתו למעין קואליציה לבחירות כאשר נהיה חלק מהליכוד ונקבל בין שלושה לארבעה מנדטים. נתנו על זה תשובה שלילית. מעבר לזה לא היתה התחייבות אחרת", אמר איתן. עוד טען איתן כי לא נכשל בכהונתו כשר הגמלאים. "עשיתי את הדבר החשוב ביותר והקמתי משרד מיוחד לענייני הגמלאים. גם הממשלה הנוכחית לא ויתרה על המשרד הזה", אמר איתן.

קליינר אמר כי בוועידת המפלגה שתתכנס בעוד כשבוע ישתתפו מאות צירים מרחבי הארץ. "הם נבחרו בכל המקומות ויש כמות גדולה גם של נשים", אמר קליינר, "יהיו מספר מושבים ונקדיש זמן מכובד לאידיאולוגיה, ניכנס לדיונים הרגילים, נציע החלטות ונבחר את המוסדות, כולל יו"ר המפלגה שיעמוד לבחירה מחודשת. ניכנס למחזור סדיר של מפלגה מסודרת שמתכוננת לבחירות". בתשובה לשאלה בדבר משה שרוני, שותפו הקודם לדרך, אמר איתן כי המפלגה פתחה את שעריה למתפקדים ושרוני בחר שלא להתפקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully