וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן ביפן: "אפשר להשיג שלום במזה"ת"

12.5.2010 / 7:33

שר החוץ אביגדור ליברמן נפגש בטוקיו עם עיתונאים יפנים והדגיש על רקע פתיחת שיחות הקרבה כי "ישראל הוכיחה כבר את הרצון והיכולת להשיג שלום עם שכנותיה"

שר החוץ אביגדור ליברמן נפגש הלילה (רביעי) בטוקיו עם מועדון העיתונות היפני. במהלך הפגישה אמר ליברמן כי "משא ומתן לשלום הוא תהליך ארוך ומורכב שיכול לקחת זמן, אך הדבר החשוב ביותר שצריך להיות הבסיס לשיחות, הוא שבשום שלב, גם אם יש קשיים, לא עוברים לאלימות ולטרור". ליברמן אמר כי "אפשר להשיג שלום יציב באזורנו, וישראל הוכיחה כבר את הרצון והיכולת להשיג שלום עם שכנותיה".

ליברמן התייחס גם לבנייה בירושלים ואמר כי "אין שום הסכם על הקפאת הבנייה בעיר והחיים הנורמליים בירושלים יימשכו כמו בכל עיר אחרת בישראל". ליברמן הוסיף כי "ירושלים היא עיר מאוחדת הפתוחה לכולם - יהודים, נוצרים ומוסלמים, וכך יהיה גם בעתיד".

מוקדם יותר הלילה נשא ראש הממשלה בנימין נתניהו דברים בטקס יום ירושלים שנערך בישיבת מרכז הרב בעיר. נתניהו אמר כי הבנייה בירושלים תימשך, והניסיון להציג את עם ישראל ככובש הוא עקר מיסודו. "יש ניסיון להציג אותנו כפולשים זרים, ככובשים, כעם שאין לו שום קשר למקום הזה. אך האמת היא שמעולם לא היה עם אחר עם קשר כשלנו לירושלים", אמר נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully