וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון בכנסת: יש עוד חוסות שברחו ולא חזרו

איילה חננאל

11.5.2010 / 15:52

פרשת סירסור הנערות החוסות שנחשפה בתל אביב הביאה לכינוס דיון בנושא בוועדה לזכויות הילד בכנסת. במשרד הרווחה טוענים כי ישנן עוד נערות חוסות נעדרות

הוועדה לזכויות הילד בכנסת דנה היום (שלישי) בפרשת סירסור הנערות החוסות שנחשפה בתל אביב. מנהלת אגף חסות הנוער במשרד הרווחה, טלי יוגב, טענה בפניי חברי הוועדה כי "גם השבוע לא חזרו שתי נערות מאותו המעון ממנו ברחה אחת הנערות המערבות בפרשה הנוכחית, והוחזרו על ידי המשטרה" יוגב אמרה: "אנחנו לא יוצאים לחפש אותן בקהילה, זהו תפקידה של המשטרה שהקשר עמה טוב ורציף. בכל פעם שאחת הנערות ממעון נעול לא חוזרת, פועלים לפי נוהל ברור ומדווחים גם להורים".

מנהלת האגף לשירות לנוער במשרד הרווחה, רחל שרביט אמרה כי "הגיע אלינו מידע על דירה בתל-אביב שבה נמצאות נערות העוברות ניצול מיני, ידענו את הכתובת וגורם מטעמנו הלך למשטרה ומסר את כל הפרטים, אפילו את השם ואת הקומה". שרביט מסרה בישיבה כי בכל זמן נתון, חוסים במוסדות ובפנימיות הממשלתיים השונים כ-900 בני נוער בני-12-18, מחציתן בנות.

ראש מחלק נוער במשטרה ניצב משנה אלון גרוסמן הגיב לטענות ואמר כי "עם קבלת הדיווח מגורמי הרווחה, התחלנו לבדוק מידע כללי ביותר ולנסות לגבש ממנו ראיות. זה התחיל בחקירה סמויה שהפכה אחר כך לגלויה". גרוסמן הוסיף כי "שי ארביב נעצר ותחילה שוחרר למעצר בית, עקב כך שהראיות נגדו לא היו מספקות. בימים אחר כך הצלחנו לחשוף פרטים נוספים והוא נעצר שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully