וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורה תקף מנהלת - הלימודים בקריות הושבתו

גיל סימה

11.5.2010 / 16:18

בתי הספר בקריות הושבתו למשך שעה לאחר שאב לתלמידה תקף מילולית את המנהלת. בהסתדרות המורים מביעים זעם על כך ששוטרים לא מנעו מהאב להיכנס לתוך שטח בית הספר

"מה נותר למערכת החינוך לעשות כאשר שלטונות החוק לא אוכפים את החוק", אמרה היום (שלישי) חני לידור, יו"ר סניף חיפה ומרחב הצפון בהסתדרות המורים. בדבריה לוואלה! חדשות, התייחסה לידור להשבתה למשך שעה שהיתה הבוקר בבתי הספר בקריות. ההשבתה נעשתה במחאה על מקרה בו נכנס אב לשטח בית ספר ותקף מילולית את המנהלת.

לפני מספר שבועות הגיע ההורה לחדר המנהלת והחל להטיח לעברה אמירות מילוליות קשות. המנהלת ההמומה התעשתה ולאחר שפנתה למשטרה הוחלט להוציא נגד האב צו הרחקה מהמנהלת.

לפני כשבוע הגיע האב לבית הספר בשנית כשהוא דורש להיכנס פנימה ולמסור לבתו מזון. לפי הוראות בית הספר, חל איסור להיכנס לשטח המוסד ובשל כך הסבירה המאבטחת לאב שהיא יכולה רק לקרוא לבתו לשער. למרות האיסור, החליט האב לקרוא לניידת משטרה. השוטרים שהגיעו לבית הספר אפשרו לו להיכנס לתוך המוסד ואף לפגוש את המנהלת. האב התווכח עם המנהלת והוויכוח לווה בצעקות ובגידופים.

יו"ר ועד ההורים הבית ספרי, אבי דדיה מספר: "ממה שאני מבין, צו ההרחקה שהוצא נגד האב הובן לא כהלכה. כבעל תפקיד בבית הספר וגם כהורה לא אוכל לקבל כזאת התנהגות ובוודאי לא אוכל להעביר את המקרה לסדר היום".

כאמור, בתגובה לאירוע החריג החליטה לידור להשבית את מוסדות החינוך היום למשך שעה כשהילדים מתחילים את הלימודים בשעה 9:00. לדברי לידור, "אי אפשר להמשיך ככה. אני דורשת למצות את החקירה מבלי שינסו לטייחה או לייפות אותה". במקביל פנתה לידור למפקד המחוז הצפוני במשטרה, ניצב שמעון קורן בדרישה שיקיים בירור על התנהלותם של השוטרים במהלך האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully