וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתירה לבג"ץ: מסרו את פרטי הרצח של בעלי

11.5.2010 / 14:01

את המידע על רצח בעלה לפני שנתיים, גילתה חיה וסרמן בעזרת האינטרנט. הבוקר היא עתרה לבג"ץ בדרישה לקבל את תחקיר האירוע כדי שתוכל לטהר את שמו

חיה וסרמן, שבעלה אלי נרצח בידי מחבלים בפיגוע ירי באזור התעשיה "ניצני שלום" לפני כשנתיים, עתרה הבוקר (שלישי) לבג"ץ בדרישה לחייב את צה"ל להעביר לידיה את תחקיר האירוע שבו נרצח בעלה, כדי שתוכל לטהר את שמו.

אלי וסרמן עבד כמנהל תפעול באחד המפעלים שבאזור התעשיה בניצני עוז. בשעות הבוקר של ה-26 באפריל הגיע מחבל חמוש לקרבת המפעל ופתח בירי, ממנו נהרגו וסרמן והמאבטח שמעון מזרחי. על פי העתירה, שהוגשה באמצעות עו"ד שלמה ציפורי, בבוקר הפיגוע נודע לאלמנתו חיה על פיגוע שהתרחש באזור התעשייה, זאת באמצעות האינטרנט. היא ניסתה לברר עם מעסיקיו של בעלה מה עלה בגורלו, אולם קיבלה תשובות מתחמקות. רק בשעות הצהריים, כאשר הגיע לביתה של וסרמן שוטר ממשטרת אריאל לשאול אם תסכים לבצע ניתוח בגופת בעלה, למדה לראשונה על הרצח.

עוד נטען, כי במהלך אותו היום ובמהלך ימי השבעה פורסמו בכלי התקשורת דיוווחים שגויים על כך שוסרמן שימש כמאבטח באזור התעשיה וכי נהרג בעת שהתרשל במילוי תפקידו. דברים דומים נאמרו על ידי מפקד אוגדת איו"ש דאז, תא"ל נועם תיבון. על פי העתירה, תא"ל תיבון הבטיח להעביר לידי האלמנה את הפרטים המלאים על נסיבות רצח בעלה, אולם עד היום היא לא קיבלה לידיה את תחקיר האירוע, ולא פורסמה הודעה מתקנת על נסיבות מותו של בעלה.

בעתירה נטען עוד, כי בחצי שנה האחרונה נמצא עו"ד צפורי בקשר עם הגורמים הרלבנטיים בצה"ל בניסיון לקבל את התחקיר, אולם הוא והאלמנה עדיין לא קיבלו לידיהם את התחקיר, למרות הבטחות שקיבלו מצה"ל.

"העותרת שבעת אכזבות והבטחות שלא מומשו על ידי המשיב למעלה משנתיים, נאלצת לפנות לבית המשפט בבקשה לשים סוף לסחבת ולהתנהלות הרשלנית וחסרת הרגישות", נכתב בעתירה. "האופן בו מתנהל צה"ל כלפי העותרת ומשפחתה מאז האסון בו איבדה את בעלה, מעורר מחשבות על מידת הרגישות של בעל התפקידים בצה"ל המופקדים על נושאים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully