וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רכשו מוצרים באשראי בשמו של גיא זוארץ

איילה חננאל

11.5.2010 / 12:16

שני צעירים מבאר שבע וראשון לציון נעצרו בחשד שגנבו כרטיס אשראי וניסו לקנות באמצעותו מוצרי תינוקות תחת שמו של גיא זוארץ. בלשי המשטרה התחזו למוכרים ועצרו את השניים

שני צעירים נעצרו בחשד שגנבו כרטיס אשראי וניסו לבצע באמצעותו קנייה תחת שמו של גיא זוארץ, בן זוגה של יעל בר-זוהר ומנחה תוכנית הטלוויזיה "הישרדות".

אתמול (שני) בשעות אחר הצהריים התקבלה שיחת טלפון בעסק למכירת מוצרי תינוקות בכפר מל"ל. האדם מעברו השני של הקו הזדהה בשמו של גיא זוארץ, כאשר המוכר העביר את פרטי כרטיס האשראי לחברת האשראי נמסר לו כי מדובר בכרטיס גנוב, והחברה הודיעה על כך גם למשטרה.

בבדיקה התברר כי בכרטיס בוצעו באותו יום מספר רב של רכישות בשווי אלפי שקלים. צוות בילוש שהגיע למקום התמקם בסמוך לעסק, וכמה בלשים התחזו כמוכרים בחנות. למקום הגיע רכב ובו שני צעירים שניהלו את פרטי הרכישה אל מול הבלשים. מיד לאחר מכן נעצרו הצעירים.

החשודים, בן 24 תושב באר שבע, ובן 34 תושב ראשון לציון, יובאו היום בשעות הצהריים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בכפר סבא.

סוכנו של זוארץ, בועז בן ציון, מסר בתגובה כי "לפי מיטב ידיעתי לאחר בדיקה שעשיתי במשרדי, גיא זוארץ נמצא בצילומי "הישרדות" בפיליפינים. הוא גם קרא באחד העיתונים ואין לו מושג במה מדובר והכרטיס אצלו. יעל בר זוהר אשתו נמצאת בחזרות בהפקה ב"קאמרי" על שלמה ארצי וגם הכרטיס שלה, אצלה. בנק לאומי שדרכו יצאה הויזה, מסר לי שלחשבון של גיא זוארץ השחקן אין שום בעיה עם ויזה גנובה, אבל מאחר והיו פניות מעיתונים שונים הם בודקים את זה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully