וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנאשם בהריגת אביו אינו אחראי למעשיו"

10.5.2010 / 10:50

חוות דעת של הפסיכיאטר המחוזי קבעה כי רותם צבי, הנאשם בהריגת אביו בדקירות סכין במהלך יום העצמאות, לקה בהתקף פסיכוטי בעת האירוע ולכן לא היה אחראי למעשיו

חוות דעת של הפסיכיאטר המחוזי שהוגשה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה קובעת שרותם צבי, הנאשם בהריגת אביו רפאל ביום העצמאות, ביצע את המעשה בעת שהיה בהתקף פסיכוטי, ולכן אינו אחראי למעשיו. כמו כן, נקבע שהוא לא מסוגל להיעזר בעורך דין ואינו מסוגל להבין את ההליכים המשפטיים שמתנהלים נגדו.

פרקליטו של צבי, עורך הדין אורי קינן, ביקש בדיון להפסיק את ההליכים המשפטיים נגד צבי, להעניק לו פטור מאחריות פלילית, ולשלוח אותו לאשפוז. מנגד, ביקשה הפרקליטות דחייה של כמה ימים כדי ללמוד את חוות הדעת ולגבש את צעדיה בהתאם.

על פי כתב האישום שהוגש נגד צבי, בן 26, בשבוע שעבר, הוא הגיע לבית אביו בגבעת שמואל בשעת בוקר מוקדמת כשהוא נושא סכין. בשלב מסוים הוא שלף את הסכין ודקר את אביו בגבו. מיד לאחר מכן החלו השניים להאבק. צבי דקר את אביו שתי דקירות נוספות באיזור בית שחי שמאל ובית שחי ימין וגרם לו למספר חתכים בידו ובכף ידו. הוא מנע מאביו לצאת מהדירה, ואז התקשר למשטרה וביקש עזרה. האב פונה לבית החולים, שם מת כתוצאה מדימום מסיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully