וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבנים בהר הבית: "השיחות מתחילות פה"

אביגיל איזנבך

10.5.2010 / 10:15

קבוצה של 43 רבנים עלתה היום להר הבית לקראת יום ירושלים "באנו לכאן כדי לציין שהמקום הקדוש ליהודים איננו הכותל המערבי אלא הר הבית"

לקראת יום ירושלים אשר יחול מחר עלתה היום (שני) קבוצה של 43 רבנים להר הבית. זוהי הפעם השלישית בה עולה קבוצה של רבנים להר הבית בשלוש השנים האחרונות ומדובר בקבוצה הגדולה ביותר שעלתה להר הבית עד היום.

יהודה גליק, יושב ראש הקרן למורשת הר הבית וממארגני האירוע מסר לוואלה! חדשות כי "אנחנו עלינו היום, 43 רבנים מכל חלקי הציבור דתיים וחרדים, ראשי ישיבות ורבני ישובים. המטרה שלנו היא להראות ששיחות הקרבה מתחילות כאן. זאת מכיוון שהנבואה העתיקה של 'לא ישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה' והנבואה של 'וכתתו חרבותם לאתים וחניתותיהם למזמרות' קדמו לה שני פסוקים לפיהם 'מציון תצא תורה ודבר ה' מירושלים''".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקבוצה שעלתה היום היא הגדולה ביותר שעלתה להר הבית עד היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"באנו לציין שהמקום הקדוש ליהודים איננו הכותל המערבי", אמר גליק. "המקום הקדוש הוא הר הבית ואנחנו בהחלט קוראים לציבור שלא להדיר את רגליו מהר הבית ולעלות אליו בקדושה ובטהרה. זה כבר הפך להיות מנהג רווח. ככל שיהיו יותר יהודים במקום זה, אז זה יהיה חלק טבעי מהנוף של המקום".

בין העולים להר הבית היום היו חברי הכנסת מיכאל בן ארי ואורי אריאל (האיחוד הלאומי), הרב של חברון וקרית ארבע דב ליאור, ראש ישיבת הר עציון שבגוש עציון, הרב של יצהר דוד דודקביץ ויהודה קרויזר הרב של מצפה יריחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully