וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג מטפלים נעצר בחשד שהתעללו בנכה צה"ל

איילה חננאל

10.5.2010 / 9:05

אין גבול לאכזריות: זוג מטפלים חשוד כי נהג להכות ולהזניח נכה צה"ל בו אמורים היו לטפל. רק ערנותו של אחיו הביאה להגשת תלונה במשטרה. השניים יובאו להארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב

אישה כבת 40 וגבר כבן 50 נעצרו אתמול (ראשון) על ידי שוטרי תחנת מסובים בחשד להתעללות בנכה צה"ל בו היו אמורים לטפל. לפי החשד, השניים התעללו נפשית ופיזית במטופל תוך שהם מזניחים ומכים אותו. בחקירתם קשרו עצמם השניים למעשים המיוחסים להם. הם יובאו להארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב בהמשך היום.

מהמשטרה נמסר כי השניים, שאמורים היו לטפל בגבר בן ה-57 שמוגדר כנכה בעלי 100% אחוזי נכות, נהגו להשאירו נעול ברכב במשך שעות בזמן שערכו סידורים. אחיו של הנכה הוא שהבחין בהזנחה ודיווח על כך משרד הביטחון. לאור ממצאי הבדיקה הראשונית של משרד הביטחון, הועבר דיווח למשטרה שעצרה את השניים. בחקירתם קשרו עצמם החשודים לחשדות המיוחסות להם.

לפני שבוע נעצרו ארבעה עובדים במעון לחוסים "נווה השלושה" באופקים בחשד שהתעללו בחוסים. העובדים חשודים שפעלו באלימות כלפי החוסים במעון, בהם ילדים ובוגרים. החשדות הועלו בעקבות תחקיר של תכנית הטלוויזיה "שתולים", ששודר בערוץ 2. לאחר שהועברו למשטרה חומרים שצולמו במקום והוגשה תלונה על ידי אחד מעובדי המעון, נפתחה חקירה סמויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully