וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העליון: עו"ד עטרי ימשיך לייצג את אליאור חן

גלעד גרוסמן

9.5.2010 / 18:11

בית המשפט העליון קבע כי עורך הדין אלירן עטרי ימשיך לייצג את אליאור חן, הנאשם בהתעללות בילדים. עטרי: "אמנע כל פגיעה בזכויותיו של חן"

בית המשפט העליון קיבל היום (ראשון) את עתירת הסנגוריה, שביקשה לשחרר אותה מייצוגו של אליאור חן, הנאשם בהתעללות בילדים, וקבע שחן ימשיך להיות מיוצג ע"י עורך הדין אריאל עטרי.

הסנגוריה פנתה לבית המשפט העליון כיוון שהשופט במשפטו של חן, שופט בית המשפט המחוזי בירושלים השופט נעם דביר, הורה לסנגוריה לייצג את חן. השופט קבע שעטרי אינו מייצג את חן בצורה ראויה, מכיוון שעטרי סרב לחקור עדים במשפט, זאת לאחר שבקשתו לדחות את תחילת מועד ההוכחות במשפט כדי לאפשר לו ללמוד את חומר החקיריה נדחתה. יצוין, שחן עצמו התנגד לדרישת השופט, והודיע לבית המשפט שהוא מעוניין שעטרי ימשיך לייצג אותו, ושההתנהלות במשפט סומכה עימו מראש.

בית המשפט קבע, כי מינוי הסנגוריה הציבורית לתיק יוביל לדחייה ממשוכת בשמיעת הראיות ולא תקדם את מטרת השופט, שביקש לנהל משפט מהיר מכיוון שחן מצוי במעצר. בנוסף, השופטים כתבו שהייצוג של הסנגוריה לא יהיה אפקטיבי מכיוון שחן הודיע שלא ישתף עימה פעולה. לכן, הורה בית המשפט שלא לכפות על הסנגוריה לייצגו.

שופטי העליון מתחו ביקורת על התנהלותו של עטרי. הם קבעו, כי בית המשפט המחוזי בא לקראתו ואישר את דחיית שלב ההוכחות לתחילת חודש יוני. עוד הוסיפו השופטים, כי עולה הרושם שעטרי ניסה להקשות על בית המשפט המחוזי ולשבש את ההליכים מטעמים זרים, אך הודיעו שלא יתערבו בבחירת עודך דינו של חן.

עורך הדין עטרי אמר לוואלה! חדשות שהוא מברך על ההחלטה, וכי "אליאור חן ימשיך לקבל את הייצוג הטוב ביותר, במסגרתו אפעל למנוע כל פגיעה בזכויותיו".

כתב האישום נגד "הרב המתעלל" אליאור חן הוגש לפני כחצי שנה לבית המשפט המחוזי בירושלים. חן נאשם בשמונה אישומים של התעללות בקטין או בחסר ישע ותקיפת קטין או חסר ישע הגורמת חבלה חמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully