וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הולילנד: מאיר רבין שוחרר למעצר בית

9.5.2010 / 16:43

אחרי 34 ימי מעצר, שחרר בית המשפט את ה"מאכער", החשוד בתיווך לשוחד והלבנת הון בפרויקט הנדל"ן, למעצר בית למשך 20 יום. בנוסף, נאסר עליו לצאת מהארץ לתקופה של חצי שנה

בית משפט השלום בראשון לציון שחרר אחר הצהריים (ראשון) למעצר בית של 20 יום את מאיר רבין, החשוד בתיווך לשוחד והלבנת הון בפרשת "הולילנד". כמו כן, נאסר עליו ליצור קשר עם מעורבים אחרים בפרשה ואף לצאת מהארץ לתקופה של חצי שנה. גם מתי חותה, מנכ"ל עיריית בית שמש החשוד במעורבות בפרויקט הנדל"ן, שוחרר למעצר בית של שבוע.

עורכי דינו של רבין, גיורא זילברשטיין ואלי כהן, בירכו על ההחלטה ואמרו כי הם מיצרים על כך שמרשם היה עצור במשך זמן כה רב. "ככל הנראה, המשטרה הגיעה למבוי סתום, מכיוון שהיא לא הצליחה עדיין לגבש נגדו כתב אישום וגם לא הצליחה לשכנע אותו להפוך לעד מדינה", אמרו הפרקליטים.

רבין היה עצור במשך 34 ימים. בדיון על הארכת מעצרו, לפני כשבועיים, אמר נציג המשטרה כי הוא חשוד ביצוע עבירות, הקשורות ל18 פרשות שונות, בין שנת 2000 לשנת 2007.

עורך דינו של רבין, אלי כהן, טען כי המשטרה ניסתה לשכנע את רבין להפוך לעד מדינה, על כך הגיבו אמרו המשטרה: "הוצע לו לומר את האמת".

עו"ד כהן אמר אז שהוא מרגיש שהמשטרה מנסה "לשבור את רוחו" של לקוחו באמצעות הארכת מעצרו. "לא לזה נועד המעצר. בנתונים כאלה אני לא סבור שנכון להאריך את המעצר", אמר עו"ד כהן. נציג המשטרה בדיון, רפ"ק אסף ולפיש מיאח"ה, אמר כי "בחקירה זו פרשיות רבות, חלקן הגיעו לכלל מיצוי וערפל נמוג מעל פניהן וחלקן האחר טרם הגיע לכלל מיצוי חקירתי. המשותף לכולן הוא אחת, בכל הפרשיות כמעט עולה תמימותו של החשוד במלוא עוצמתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully